کد خبر 246442
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس در ماهشهر

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس در ماهشهر

رییس اداره دامپزشکی بندر ماهشهر گفت: کارگاه تولید غیرمجاز سوسیس و کالباس در این شهرستان توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش گروه استانی حیات، روح اله قنواتی روز سه‌شنبه در گفت وگویی بیان کرد: طی بازرسی‌های کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان بندرماهشهر، یک کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس کشف و با دستور مقام قضایی و همکاری پلیس اماکن پلمب شد.

وی اظهارکرد: فرد خاطی در یک واحد مسکونی یک کارگاه غیر بهداشتی تولید سوسیس و کالباس فاقد مجوزهای بهداشتی از مراجع ذیصلاح راه‌اندازی کرده بود که با دستور قضایی پلمب شد.

رییس اداره دامپزشکی بندر ماهشهر تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای توسط واحد حقوقی دامپزشکی بندر ماهشهر برای فرد خاطی تشکیل و اقلام غیربهداشتی ضبط و با دستور مقام قضایی توسط کارشناسان این اداره معدوم شد.

قنواتی تاکید کرد: در مسائل بهداشتی و تامین امنیت غذایی جامعه دامپزشکی مسامحه نمی‌شود و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی بندر ماهشهر ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورت مواجه با موارد و تخلفات بهداشتی با هماهنگی و اخذ دستور از مراجع قضایی، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان و حذف واحدهای آلوده اقدام فوری خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha