کد خبر 246410
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

با اعلام مسئول امور پردیس سینمایی حوزه هنری استان؛

سینما در چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال بیش از یک میلیارد ریال فروش داشت

سینما در چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال بیش از یک میلیارد ریال فروش داشت

مسئول امور پردیس سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه پردیس سینمایی بهمن به عنوان تنها سینمای استان در نوروز امسال (یکم تا ۱۳ فروردین) یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال فروش داشت.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ شاهین ابراهیمی روز سه‌شنبه  مسئول امور پردیس سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: در نوروز امسال یک هزار و ۵۸۳ نفر مخاطب مجموعه سینمایی استان بودند که در مقایسه با نوروز سال گذشته کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در نوروز سال گذشته ۲ هزار و ۱۳۵ نفر مخاطب سینما بودند و گیشه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال فروش داشت. 

مسوول امور پردیس سینمایی شهرکرد همچنین به آمار فروش گیشه در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: مردم استان سال گذشته از سینما استقبال خوبی داشتند بطوریکه گیشه سینما ۵۰ میلیارد ریال فروش کرد.

ابراهیمی افزود: سال گذشته ۱۱۹ هزار بلیط در استان فروخته شد و فسیل پرفروش‌ترین اکران سینمایی در استان بود.

وی با بیان اینکه روزانه در هر سانس چهار فیلم مختلف برای علاقمندان به سینما در مجموعه پردیش شهرکرد اکران می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه سینمایی بهمن به چهار سالن مجهز شده و در کنار آن خدماتی همچون کافی شاپ و فست‌فود ارائه می‌شود، مخاطبان استقبال بهتری نسبت به سالهای گذشته داشته‌اند.

مسوول امور پردیس سینمایی شهرکرد یادآور شد: فیلم‌هایی در سینماهای تهران اکران می‌شود به طور همزمان در سینما بهمن شهرکرد هم اکران می‌شود و تاخیری در این خصوص وجود ندارد.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای یک سینمای در مرکز استان است و دیگر شهرستان‌های استان از چنین امکانی برخوردار نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha