کد خبر 245984
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

بازیکن سابق استقلال مطرح کرد:

ترکمنستان در حد ایران نبود/ چمن مصنوعی روی عملکرد تیم ایران تاثیر منفی گذاشته بود

ترکمنستان در حد ایران نبود/ چمن مصنوعی روی عملکرد تیم ایران تاثیر منفی گذاشته بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: ترکمنستان تیمی نبود که برای ایران مشکل ساز باشد، بنابراین نسبت به بازی رفت و برای حفظ آبرو برابر تماشاگران تلاش می‌کرد تا گل کمتری بخورد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، علیرضا اکبرپور پیشکسوت فوتبال، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی، اظهار کرد: بازی چون در چمن مصنوعی برگزار شد از کیفیت خوبی برخوردار نبود. هر چند تیم ایران خیلی برتر از ترکمنستان بود و در دقایق پایانی نیمه اول توسط قایدی و با همکاری مهدی طارمی دروازه حریف باز شد.

وی با بیان اینکه ترکمنستان تیمی نبود که برای ایران مشکل ساز باشد، بنابراین نسبت به بازی رفت و برای حفظ آبرو برابر تماشاگران تلاش می‌کرد تا گل کمتری بخورد، تصریح کرد: در دور برگشت کادر فنی با تغییراتی که در چند پست ایجاد کرده بود بیشتر ترجیح داده بود از بازیکنان جوان استفاده کند و کمتر از بازیکنان باتجربه بهره بگیرد که کار به جا و درستی بود.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی کردن در چمن مصنوعی شرایط خاص خود را دارد و این موضوع برای تیم ایران که حتی تمریناتش را نیز در چمن طبیعی انجام می‌دهد، کار را سخت کرده بود.

وی افزود: چمن طبیعی با مصنوعی فرق می‌کند و این مساله روی عملکرد تیم ایران تاثیر منفی و نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد که نتواند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

اکبرپور در پایان با بیان اینکه «ترکمنستان از نظر فنی خیلی پایین‌تر از ایران بود،» گفت: ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اگر به دروازه حریف فشار بیشتری وارد می‌کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha