کد خبر 245902
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

آتش‌سوزی در برج ۱۸ طبقه در چیتگر تهران تلفات جانی نداشت

آتش‌سوزی در برج ۱۸ طبقه در چیتگر تهران تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک فقره آتش سوزی در پارکینگ یک برج ۱۸ طبقه مسکونی در منطقه چیتگر خبر داد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص این اتفاق، چنین توضیح داد: ساعت چهار دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در منطقه چیتگر میدان ساحل خیابان نیما یوشیج به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی از جمله تشک نجات و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان به طبقات پایین (پارکینگ) نفوذ کرده و متوجه شدند که در طبقه منفی ۲ نیز چندین خودرو وجود داشت، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به خودروهای دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی در حال سرایت به طبقات مسکونی بود، افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات و جستجو شدند که تعدادی از ساکنان را از محل خارج و تعدادی نیز به مکان امن منتقل کردند.

آتش‌سوزی در برج ۱۸ طبقه در چیتگر تهران تلفات جانی نداشت

وی ادامه داد: این برج دارای تجهیزات هشدار و اعلان حریق بود و حتی در درون پارکینگ نیز سیستم خاموش کننده اتوماتیک وجود داشت ولی باید بررسی شود چرا این سیستم عمل نکرده است.

ملکی به مالکان برج‌های مسکونی توصیه کرد نسبت به رفع نقص فنی سیستم‌های خاموش کننده اقدام کنند و گفت: این حادثه بعد از بیش از سه ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان، بدون مصدوم مهار شد ولی علت در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha