کد خبر 245858
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

یاسین مسعودی در گفتگو با «حیات»:

پرویز خان تجربه ای بسیار سخت و پربار برایم بود/ اسطوره‌های فوتبالی زیادی برای ساخت فیلم داریم 

پرویز خان تجربه ای بسیار سخت و پربار برایم بود/ اسطوره‌های فوتبالی زیادی برای ساخت فیلم داریم 

بازیگر فیلم سینمایی «پرویز خان» گفت: تجربه بازی در این فیلم برایم بسیار سخت و البته پربار محسوب می‌شد. 

یاسین مسعودی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره بازی‌اش در نقش کریم باوی گفت: من در فیلمهای زیادی مانند فیلمهای جنگی بسیار بازی کرده ام؛ اما تجربه در فیلم پرویز خان برایم گونه دیگری بود. در واقع تجربه بسیار خوبی برایم محسوب می‌شد علی رغم همه سختی های که داشت، اما بازی در این نقش برایم بسیار پربارتر بود. 

وی ادامه داد: در واقع من به دلیل اینکه خودم فوتبال بازی می‌کردم و از ورزش به دور نبودم، از این فضاها خیلی فاصله نداشتم اما بسیاری از بازیگران کارشان از من سخت‌تر بود و باید گاهی حتی برای نقششان وزن زیادی کم میکردند. مدام به مدت دو ماه در زمین تمرین می‌کردیم و برایمان بسیار سخت بود. 

مسعودی با بیان اینکه تا باحال فیلم ورزشی به این صورت ساخته نشده است، اظهار کرد: خوشبختانه آقای ثقفی کارگردان فیلم بسیار فرد دقیقی بود که با موشکافی و توجه به جزییات کار را به ثمر رساند. 

بازیگر نقش «کریم باوی» تشریح کرد: ایشان شخصیتی بسیار موثر در فوتبال بوده است در حدی که آقای دایی نیز از ایشان بعنوان الگو یاد میکنند. او بعد از آنکه جنگ شروع میشود، جنگ‌زده میشود و با وجود ترکشهایی که در بدنش دارد با مرارت‌های بسیار زیاد خودش را به درجه بالاتری از فوتبال میرساند ولی بعدها به سرطان مبتلا شده و حتی برای تامین هزینه های زندگی و درمانش نیز به مشکل خورده است به همین خاطر سعی کردم این بار مسئولیتی که از ایشان به دوشم است را با ایفای نقشش به خوبی ادا کنم. 

وی گفت: من فکر میکنم این فیلم برای همه نسلهاست و همه اقشار با آن ارتباط می‌گیرند. در واقع من در زمان کریم باوی هنوز به دنیا نیامده بودم اما ما در دنیای فوتبال اسطوره های زیادی مانند علی دایی، ناصر حجازی و علی پروین داریم که هر کدام می‌توانند برای ساخت یک فیلم و فیلمنامه سوژه های بسیار خوبی باشند. امیدوارم «پرویز خان» شروعی برای ساخت فیلمهایی از این دست باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha