کد خبر 245630
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

رئیس پلیس راهور تهران مطرح کرد؛

شورای شهر و شهرداری تهران برای تحولات ترافیکی تعامل خواهند کرد

شورای شهر و شهرداری تهران برای تحولات ترافیکی تعامل خواهند کرد

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بر وجود هماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران برای اجرای تحولات در حوزه ترافیک معابر این کلانشهر تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور  رئیس پلیس راهور تهران بزرگ روز جمعه پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی اظهار کرد: موضوعی که در بحث حمل و نقل در تهران خیلی مهم است، موضوع حمل و نقل عمومی است که اقدامات خوبی را در جلسات می‌شنویم و می‌بینیم که شهرداری تهران در حوزه طرح تحولات ترافیک با شورای شهر هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: در جهت افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت‌هایی در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تلاش‌ها ثمربخش باشد و در سال آینده با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس، واگن‌های مترو و تاکسی بتوانیم وضعیت بهتری را در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: در موقعیت‌های خدمات شهری در حوزه های مختلف با شهرداری همکاری داریم؛ به خصوص در مواقع بارش برف و باران. ما در مراکز پخش ماسه و نمک نیرو داریم که با نیروهای خدمات شهری هماهنگ هستند؛ حتی کنار کمپرسی‌ها و کامیون‌های حمل شن و ماسه هم نیروهای ما در کنار نیروهای خدمات شهری حضور دارند و به بخش‌هایی که ما بیشترین مشکل را داریم هدایت می‌شوند که مشکلات برطرف شود.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: پیام مشترک مان هم به شهروندان اینکه در زمانی که برف و باران می‌بارد، سعی کنند سفرهای غیر ضروری انجام ندهند و اگر در منزل یا محل کار هستند، یک یا دودساعت فرصت به خدمتگزاران خود در پلیس راهنمایی رانندگی و خدمات شهری شهرداری بدهند که بتوانند معابر را برای تردد آماده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha