کد خبر 245590
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به همدان

ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی جدید یکشنبه شب و روز دوشنبه وارد استان می شود و بارشهای خوب به ویژه در مناطق جنوبی استان خواهد شد.

 به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدحسن باقری شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تا روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید در ساعات میانی و عصر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: برای روزهای جمعه و شنبه پیش بینی بارش خفیف و پراکنده را در نقاط مختلف استان داریم.

وی ادامه داد: روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده در استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب بیان کرد: نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و فامنین با منفی ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی یک درجه به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha