کد خبر 245562
۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۲ مصدوم‌ بر جا گذاشت

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۲ مصدوم‌ بر جا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در ۲ فقره تصادف در جاده های این استان ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش گروه استانی حیات، داود مهرگان گفت: ساعت ۸:۱۵ صبح امروز گزارش برخورد و سقوط از پل ۲ دستگاه پراید جهت امدادرسانی به ندای امداد گزارش داده شد.

وی یادآوری کرد: ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک همراه با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه در کیلومتر ۷۵ لاین شمالی آزادراه زنجان-تبریز اتفاق افتاده و ۶ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شده بودند.
مهرگان ادامه داد: تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه و به اورژانس کمک کردند.

وی پایان عملیات امدادرسانی در این سانحه را ساعت ۱۰:۴۰ بیان کرد و افزود: مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از وقوع حادثه دیگری ساعت ۱۶:۳ در کیلومتر ۲۰ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و گفت: این سانحه توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

مهرگان اظهارداشت: ۲ تیم عملیاتی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این سانحه پژو ۴۰۵ و ال ۹۰ برخورد و واژگون شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به پانسمان و بانداژ سر مصدومان حادثه کردند.

مهرگان مصدوم این سانحه را نیز ۶ نفر بیان کرد و افزود: تجاتگران پس از پایان انجام کمک های اولیه مصدومان را به منظور انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

وی، پایان عملیات امدادرسانی در این سانحه رانندگی را ساعت ۱۷:۱۵ بیان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha