کد خبر 245466
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

راه‌اندازی تور رایگان سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی

راه‌اندازی تور رایگان سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ین اداره کل در راستای آشنایی بهتر گردشگران با مکان‌های دیدنی سنندج، تورهای رایگان سنندج‌گردی را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان روز چهارشنبه اظهار کرد: راه‌اندازی این تورها در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی گردشگران نوروزی با جاذبه‌های توریستی استان و شهر سنندج است.

وی با بیان اینکه این تورها از یکم تا ۱۲ فروردین دایر است، افزود: پارک جنگلی آبیدر، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد، کاخ‌ موزه خسروآباد، عمارت مشیردیوان و موزه باستان‌شناسی سنندج از جمله مکان‌هایی هستند که به گردشگران معرفی و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اضافه کرد: این تورهای گردشگری با همکاری شهرداری سنندج و آژانس هواپیمایی و مسافرتی ساینا پرواز کردستان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به‌ صورت رایگان و به‌وسیله ۲ دستگاه اتوبوس به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه کردستان همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مهمانان نوروزی است، ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتوانیم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را به مهمانان و گردشگران نوروزی معرفی و زمینه ماندگاری آنها بیش از پیش فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha