کد خبر 245264
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

دستگیری سارقان موبایل‌قاپ در جنوب تهران

دستگیری سارقان موبایل‌قاپ در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق جوانی که در جنوب تهران اقدام به موبایل قاپی می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان با 44 مال باخته روانه دادسرا شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع موبایل قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر محله هاب "اکباتان"، "مرزداران"، "نازی آباد"، "خانی آباد" و خیابان "ائمه اطهار (پیروزی)" ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط 2 مرد جوان و سابقه‌دار صورت گرفته است.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند هر دو متهم سابقه دار بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 50 فقره سرقت موبایل قاپی از شهروندان اعتراف و 44 مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

سردار علی ولیپور گورزی ، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha