کد خبر 245161
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

پویش نوروزی «چشم به‌ راهیم» در استان بوشهر آغاز شد

پویش نوروزی «چشم به‌ راهیم» در استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اجرای پویش ملی «چشم به راهیم» با هدف فرهنگ سازی رانندگی صحیح در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح دوشنبه در مراسم آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر اظهار کرد: این پویش در ورودی شهرهای پرمسافر استان و با محوریت بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر ۱۵ محور برازجان به بوشهر) با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

اخترشناس با بیان اینکه پویش «چشم به راهیم» اقدامی ملی برای ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و فوتی‌های سوانح جاده‌ای است، اظهار داشت: در این پویش برنامه‌های متنوع و شادی برای خانواده‌ها با هدف کاهش خستگی راننده و تحقق شعار «۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز نه تنها تعطیلی ندارند، بلکه عملکرد آنها برای خدمات بهینه به مسافران و تأمین ایمنی سفر بیشتر می‌شود.

پویش تا ۱۳ فروردین ادامه دارد

مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز گفت: پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

مجتبی احمدی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی پویش فرهنگی و آموزشی توسط این اداره کل در ایام نوروز برگزار می‌شود، افزود: پویش «چشم به راهیم» در ورودی شهرهای استان با محوریت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مسیر برازجان به بوشهر فعال است.

احمدی ادامه داد: نمایش‌های مفرح، آموزش رانندگی صحیح، ایستگاه نقاشی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی، اجرای موسیقی محلی و پذیرایی افطاری ساده از جمله برنامه‌های این پویش است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای پویش «چشم به راهیم» در محورهای استان شاهد کمترین حادثه باشیم و سفر ایمنی برای مسافران رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha