کد خبر 221663
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گفت: در این راستا ۱۷۰ میلیارد تومان از منابع ملی و شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عبدالکریم اخترشناس، افزایش چند برابری اعتبارات طرح‌های راهداری در سفر دوم هیئت دولت به استان بوشهر را نشان توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم به ارتقای ایمنی راه‌های استان دانست و از ابلاغ اعتبارات مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: 8 مصوبه با اعتبار 842 میلیارد تومان رهاورد سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر به طرح‌های راهداری است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در زمینه نگهداری، ترمیم و ارتقای ایمنی راه‌های مواصلاتی استان بوشهر اجرایی شده است گفت: اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور تحول مهمی در حوزه ایمن‌سازی راه‌ها و رفع محورهای حادثه خیز ایجاد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان بوشهر با اشاره به ابلاغ 8 مصوبه سفر دوم رئیس جمهور در بخش راهداری گفت: در بخش رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای استان بوشهر با تخصیص 170 میلیارد تومان از منابع ملی و شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی طرح‌های مهمی عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

اخترشناس از تصویب 155 میلیارد تومان برای  تکمیل تعریض و بهسازی محورهای مواصلاتی دشتی از منابع سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: 70 میلیارد تومان برای اصلاح و بهسازی محورهای دیلم و دشتستان مصوب شده است.

وی تصویب 67 میلیارد تومان برای تعریض جاده شیرینو تا سه راهی گله‌دار در جنوب استان را از دیگر مصوبات ابلاغی سفر دوم هیئت دولت دانست و تصریح کرد: برای تکمیل جاده کوهستانی تنگ‌ارم - نمازگاه - بوشکان در دشتستان 200 میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تخصیص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به تخصیص 170 میلیارد تومان برای تکمیل محور «ریز به دژگاه» اضافه کرد: با تکمیل آن، مسیر جنوب استان بوشهر به فارس 70 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha