کد خبر 245136
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

طی احکامی از سوی وزیر صمت رقم خورد؛

دو تغییر مهم در صنعت خودروی کشور/ منطقی مشاور وزیر شد!

دو تغییر مهم در صنعت خودروی کشور/ منطقی مشاور وزیر شد!

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «احمد آقایی» به‌عنوان سرپرست معاونت صنایع حمل و نقل این وزارتخانه منصوب و معرفی شد. پیش از این منوچهر منطقی معاون وزیر صمت در این معاونت مهم بود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «احمد آقایی» را به‌عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل صمت این وزارتخانه منصوب و معرفی کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارت ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت، به‌عنوان «سرپرست معاونت صنایع حمل و نقل» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تمرکز بر رشد تولید و بهره‌وری با رویکرد ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی‌عصر (عج) خواستارم.

منطقی مشاور وزیر صمت و مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو شد

از سوی دیگر، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «منوچهر منطقی» را به‌عنوان مشاور وزیر صمت و مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودروی این وزارتخانه منصوب و معرفی کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارت ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت، به‌عنوان «مشاور وزیر صمت و مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی‌عصر (عج) خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha