کد خبر 245104
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

بهره‌مندی از اماکن اراضی عباس آباد با کارت گردشگری

بهره‌مندی از اماکن اراضی عباس آباد با کارت گردشگری

حجازی گفت: در بسیاری از کشورها کارت گردشگری وجود دارد و ما کارت گردشگری عباس آباد را دنبال کردیم که از اماکن گردشگری این منطقه به واسطه آن می‌توان بهره‌مند شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ سید محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز ۲۷ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: جاذبه فضای سبز و تفریحی عباس آباد جذابیت زیادی دارد و افراد زیادی برای استفاده از طبیعت این منطقه در ایام نوروز حضور پیدا می‌کنند و نگاه ویژه ای در سال آینده به این حوزه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بخش اصلی اراضی عباس آباد برنامه‌های متعدد فضای فرهنگی است و ما در حوزه فرهنگی ۲ بخش میدانی و مجازی را داریم گفت: برگزاری استیج شبانه، کارناوال های شادی و بازی‌های بومی محلی، کارگاه‌های معارف و شعر خوانی، افطار ساده، نورافشانی، ورکشاپ‌های هنری و… از جمله برنامه‌های ما است.

حجازی ادامه داد: هر شب از ساعت ۸ تا ۱ بامداد برنامه‌های ما اجرایی می‌شود و اگر برودت هوا اجازه دهد، شاید بزرگ‌ترین نور افشانی شهر تهران را امسال ساعت ۱۲ بامداد ۲۹ اسفند ماه داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بیان کرد: در بسیاری از کشورها کارت گردشگری وجود دارد و ما کارت گردشگری عباس آباد را دنبال کردیم که از اماکن گردشگری این منطقه به واسطه آن می‌توان بهره‌مند شد.

حجازی افزود: کارت گردشگری برای داخل شهر تهران است و به استانداردهای بین المللی خود را نزدیک خواهیم کرد.

وی گفت: در ۱۲ فروردین ماه مراسم روز پرچم را داریم که در اراضی عباس اباد، این برنامه با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

حجازی ادامه داد: در ایام نوروز ساعت فعالیت منطقه عباس آباد تا سحر ادامه دارد و سعی داریم برنامه‌هایمان تا ساعت ۱ بامداد ادامه داشته باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha