کد خبر 245099
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برای نوروز و ماه رمضان

ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برای نوروز و ماه رمضان

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد با تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی این مجموعه گفت: پیش‌بینی می‌شود درصورت تصویب شورای شهر تهران سازمان گردشگری شهرداری تهران در اوایل سال آینده فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز در مجموعه اراضی عباس آباد گفت: بهره‌برداری از کارت گردشگری تهران، بهره‌برداری از نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند، برگزاری تورهای مشترک گردشگری، برگزاری تورهای پیاده‌روی، ویژه برنام موزه نادر ابراهیمی، ویژه برنامه چشم پرچم، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، افطاری ساده سرفصل‌ها برخی از برنامه‌های نوروزی است.

وی با اشاره به استقرار تاکسی گردشگری سبز در آینده نزدیک گفت: برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری شهری با مشارکت سازمان جهانی گردشگری از برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک در این مجموعه آغاز خواهد شد.

وی در ارتباط با تشکیل و راه‌اندازی سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: مقدمات اجرای این سازمان در شهرداری تهران انجام شده و لایحه یک فوریت آن توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به شورا ارسال شده و انشاءالله با قید فوریت این لایحه در صحن شورا بررسی و تصویب خواهند شد.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد ادامه داد: البته الزاماتی برای تشکیل سازمان گردشگری وجود دارد که این الزامات توسط شهرداری تهران اجرا شده و انشاءالله اوایل سال آینده پیش‌بینی می‌شود با مصوبه شورای شهر تهران سازمان گردشگری شهرداری تهران فعالیت خود را آغاز کند.

حجازی به فعالیت مجموعه رواق در مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی رواق بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان با بخش خصوصی مشارکت داشته‌ایم و انشاءالله فضای خوبی برای حضور فضای شبانه شهروندان در این مجموعه فراهم خواهد شد.

حجازی تاکید کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز از ساعت ۸ شب تا ۱۲:۳۰ در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برپایی سفره افطار، کنسرت و کاروان شادی خواهیم بود.

وی افزود: روز ۱۲ فروردین ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی با حضور سفرای کشورهای مختلف در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha