کد خبر 155236
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

در هفدهمین شنبه امید و افتخار مطرح شد؛

آخرین جزئیات از اقیانوس پارک پایتخت/ 8 فروشگاه شهروند محله افتتاح شد

آخرین جزئیات از اقیانوس پارک پایتخت/ 8 فروشگاه شهروند محله افتتاح شد

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد گفت: اقیانوس پارک مکمل طرح تم پارک موضوعی اراضی عباس آباد است که به کمک بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد صبح امروز در هفدهمین شنبه های امید ‌و افتخار و در آیین بهره برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک که در مساحتی حدود 3300 متر است، گفت: مشخصه اصلی عضر حاضر موضوع تم است که این مجموعه نیز به عنوان تم پارک طراحی شده که از یک قدرت تخیلی در آن استفاده شده است.

وی ادامه‌داد:بخش بزرگی از منطقه گردشگری عباس آباد با تم پارک های موضوعی طراحی شده و گفتنی است که در اراضی عباس اباد کارهای کلانی انجام شده است.

حجازی افزود: این اقیانوس پارک مکمل طرح تم پارک موضوعی اراضی عباس آباد است که به کمک بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با بیان اینکه این اراضی متعلق به شهروندان تهران و توریست های داخلی و خارجی است‌ تصریح کرد: تلاش میکنیم که این چرخه حیات اجتماعی به دیگر خدمات مردمی اضافه شود که نتیجه آن منجر به ایجاد یک حوزه گردشگری خلاق می شود.

محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی شهرداری تهران نیز در ادامه بیان کرد: تم ‌‌‌‌پارک ها نوع جدیدی از گردشگری است. در واقع این پارک های موضوعی کمک می کنند که در کنار تفریح آموزش هم در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به استفاده از وسایل بازیافتی در این مجموعه افزود:توجه به محیط زیست بسیار مهم است. متاسفانه امروزه شاهد اثرات مخرب زیست محیطی در کشور هستیم.

توکلی زاده با اشاره به اینکه از ابتدای شورای ششم شهر تهران توجه ویژه ای به حوزه گردشگری شده است گفت: 
امیدواریم با تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران یک الگوی خاص گردشگری و رخ دادهای ویژه در تهران رخ دهد.

داوود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در آیین افتتاح 8فروشگاه شهروند محله نیز گفت: مجموعه فروشگاه شهروند 28 سال از عمرش می گذرد و با توسعه فضای کسب و کار در کشور، شهروند نیز از سال 1400 متحول شد و در این راستا با 137هزار متر مربع در 42 شعبه خدمت رسانی میکرد. اما از امروز 8شعبه با عنوان شهروند محله به لیست فروشگاه های شهروند اضافه میشود.

وی افزود: از این پس خدمات اقساطی و الکترونیکی هم در فروشگاه های شهروند تهران و شهرستان های حومه به مشتریان ارائه می شود.

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران نیز در ادامه این برنامه اظهار داشت: تهران به عنوان یک کلانشهر در جهان اسلام مطرح است و شهرداری با سکانداری زاکانی می کوشد گام های مهمی بردارد و مشارکت مردم و بخش خصوصی را در ارتقای سطح شهر افزایش دهد.

برچسب‌ها