کد خبر 245016
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خبرداد؛

جمع‌آوری ۲ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در نیشابور

جمع‌آوری ۲ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در نیشابور

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با بازرسی انجام شده از ۸۱ داروخانه در شهرستان نیشابور حدود ۲ میلیارد تومان دارو تاریخ گذشته جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدرضا مجدی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کادر درمان شهرستان نیشابور تمام تلاش خود را در بیمارستان ۲۲ بهمن، بیمارستان حکیم و اورژانس خواهند کرد تا زائران و مردم شهرستان کمبودی در تایم نوروز و ایام ماه مبارک رمضان احساس نکنند و آمادگی کامل در ایام نوروز داریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: ۱۷ تیم بازرس از ۸ صبح تا ۸ صبح از مراکز تهیه مواد غذایی، پارک‌ها، رستوران‌ها و داروخانه به صورت مستمر بازرسی خواهند کرد تا مشکلاتی برای مردم رخ ندهند.

وی بیان کرد: ۲ ایستگاه سلامت شبانه روزی در ایام عید نوروز به مسافران خدمات رسانی خواهند کرد و این ایستگاه‌های سلامت به صورت کانکسی در نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خواهد بود.

مجدی با انتقاد از مدیران گذشته بیان کرد: زحمات زیادی کشیده شده است اما آن جایگاهی که دانشگاه علوم پزشکی نیشابور باید باشد بسیار دور هستیم و امیدواریم بتوانیم رشته‌های مختلف را در نیشابور بزرگ فعال کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص مطب رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطر نشان کرد: فعالیت ایشان توسط سازمان نظام پزشکی به دلیل تخصص خود در حوزه ژنتیک بلامانع است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت مالی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد: ناترازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع عجیبی نیست اما مقدار بدهی‌ها در نیشابور قابل توجه و جالب نیست و دلیل آن جذب نیروهایی بوده است که ردیف بودجه‌ای برای آنها در نظر گرفته نشده بود و حقوق آنها از محل درآمدها پرداخت و بدهی‌های عقب مانده در بازار زیاد داریم و امیدواریم به تعادل مالی برسیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: با بازرسی انجام شده از ۸۱ داروخانه در شهرستان نیشابور حدود ۲ میلیارد تومان دارو از تاریخ گذشته جمع آوری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha