کد خبر 244736
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

پرداخت 70 درصدی هزینه بیماران سرطانی توسط بیمه سلامت

پرداخت 70 درصدی هزینه بیماران سرطانی توسط بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت 70 درصدی هزینه بیماران سرطانی خبر داد.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد:هزینه بیماران سرطانی و صعب العلاج تا ۷۰ درصد تحت پوشش بیمه سلامت ذیل صندوق بیماران خاص قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آخرین پرداختی‌های بخش دولتی و دانشگاهی تا مهر در حال واریز  هستند و بخش سرپایی نیز تا آبان پرداخت شده است. منتظر پرداختی‌های آذر خواهیم بود. در داروخانه‌ها نیز سهم سازمان  در دی در حال پرداخت است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: طی جلساتی که بین سازمان بیمه سلامت  با سازمان تامین اجتماعی برگزار شده اند، مقرر شده است که این سازمان با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به سامانه یکپارچه بیمه سلامت بپیوندد. سازمان تامین اجتماعی قول مساعد داده است تا این امر هرچه زودتر محقق شود.

وی بیان کرد: مراقبت‌های اولیه و پیشگیری از اقدامات اولویت‌دار محسوب می شوند. امیدواریم مصرف غیر منطقی دارو با برنامه ریزی‌های انجام شده کاهش پیداکند.

ناصحی همچنین گفت: درمان اتباع خارجی که دارای کارت اقامت هستند٬ رایگان است و در این خصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی در هنگام درمان بیماران بستری در بیمارستان‌ها  همکاری لازم را داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha