کد خبر 244729
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

تجاوز به چپ راننده خودرو در محور تکاب_بیجار ۲ کشته برجای گذاشت

تجاوز به چپ راننده خودرو در محور تکاب_بیجار ۲ کشته برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی تکاب – بیجار خبر داد و گفت: تجاوز به چپ راننده خودرو ۲ فوتی و ۳ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه استانی  حیات، عیسی گوهری رییس پلیس راه استان کردستان  پیش از ظهر جمعه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بیجار - تکاب کیلومتر ۳۵ محدوده روستای خوش مقام تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو ۴۰۵ که از سمت بیجار به تکاب در حال حرکت بود با یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر در طرف مخالف برخورد کرد که در این حادثه متأسفانه ۲ نفر از سرنشین‌ها جان خود را از دست دادند و ۳ نفر سرنشین دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ در حال حرکت از بیجار به تکاب تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: ۲ نفر فوتی از سرنشین‌های راننده خودرو مقصر بوده‌اند و به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha