کد خبر 244653
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور در غرفه «حیات»:

بانک دی در بین بانک ها بیشترین کاهش ناترازی را داشته است

بانک دی در بین بانک ها بیشترین کاهش ناترازی را داشته است

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: بانک دی در بین بانک ها بیشترین کاهش ناترازی را داشته است.

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نمایشگاه روایت خدمت برپاشده در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی از خدمات دولت در حوزه ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد و مردم قدردان این گونه زحمات هستند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دولت قدردان زحمات ایثارگران است، ادامه داد: دولت در ایران همانند سایر کشورها در قبال قهرمانان وطن که برای سرافرازی و پایداری میهن زحمت کشیدند، تلاش می کند همه امکانات لازم را برای جامعه هدف فراهم کند تا رنجی که به دلیل ایثارگری براین افراد تحمیل و موجب آسیب به جسم و روح آنها شده به نحوی کاهش یابد.  

صالحی در مورد اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه گلچینی از بخش های مختلف و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران است. در حوزه های پژوهش، درمانی، بیمه و فرهنگی خدماتی را به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا ارائه داده می شود که جامعه از برخی از این اقدامات مطلع نیست.

وی ادامه داد: در بانک دی و دیگر مجموعه های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات خوبی انجام شده است. این در حالی است که بانک دی دچار مشکلات و پرونده هایی از قبل بود که به این دولت به ارث رسید. از طرفی بانک دی در بین بانک ها بیشترین کاهش ناترازی را داشته است. در خصوص بیمه دی نیز  مجموعه های بنیاد تسویه ها به لحظه انجام می شود و بیمه دی با طرف قرار داد از دو ماه به چهار روز کاهش داشته است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و موضوعات فرهنگی دولت سیزدهم رشد خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد که این خدمات با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود تا دولت و نظام اسلامی در برابر خانواده شهدا شرمنده نباشد.

صالحی ادامه داد: بانک دی در بین بانک ها بیشترین کاهش ناترازی را داشته است. در خصوص بیمه دی نیز با مجموعه های بنیاد تسویه ها به لحظه انجام می شود و بیمه دی با طرف قرارداد از دو ماه به چهار روز کاهش داشته است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید در حوزه توانبخشی نیز کارهای خوبی داشته است. جانبازان دچار محدودیت هایی هستند که هرچه این خدمات بهتر باشد رنج و محرومیت ها کاهش پیدا می کند. در حوزه ساخت مسکن و املاک در سازمان املاک و سازمان اقتصادی کوثر اقدامات خوبی در حال انجام است.

صالحی در پایان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران بنا به فرمایش امام راحل (ره) چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم که دولت وظیفه اش را در قبال این جامعه به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha