کد خبر 244576
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

مدیرکل جدید بنیاد شهیدوامور ایثارگران سیستان و بلوچستان معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد شهیدوامور ایثارگران سیستان و بلوچستان معرفی شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با حضور قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی حیات؛ مراسم معارفه مجتبی میرحسینی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه و با حضور کامیار ثقفی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و همچنین معاونان، مشاوران و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های این استان، در سالن جلسات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این مراسم، ثقفی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از وظایف اصلی و ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد. 

وی ابزار امیدواری کرد مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با کار و تلاش جهادی همانطور که شایسته نظام مقدس اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، به آن عزیزان خدمات‌رسانی کند. 

در پایان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تلاش‌ها و زحمات محمدناظری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد و برای مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان جهت ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی توفیق کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha