کد خبر 221585
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

در سفر مدیر کل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران به سیستان وبلوچستان؛

پروژه مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زاهدان افتتاح شد

پروژه مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زاهدان افتتاح شد

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و پاسخگویی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، صبح امروز با ورود در گلزار شهدای شهرستان زاهدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و پاسخگویی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، صبح امروز با ورود در گلزار شهدای شهرستان زاهدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل و معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و پاسخگویی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، گزارشی از گلزار شهدای شهرستان زاهدان و استان را اعلام و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، پروژه مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زاهدان به مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

گفتنی است؛ جلسه با مدیرکل، شورای معاونین، سرکشی و دیدار با معاونت ها و همکاران بنیادشهید و امور ایثارگران استان، دیدار با مدیرکل بازرسی استان به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز تاسیس بازرسی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دیدار از ۵ شهرستان منطقه سیستان از دیگر برنامه های این سفر دو روزه مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و پاسخگویی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز به استان سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha