کد خبر 244528
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

بذرپاش در حاشیه نشست هیات دولت مطرح کرد؛

حدود 5 هزار مسکن مهر در پردیس آماده بهره‌برداری است

حدود 5 هزار مسکن مهر در پردیس آماده بهره‌برداری است

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا امروز شاهد رشد ۵۵ درصدی ترانزیت هستیم که نشان می‌دهد اقدامات دولت برای رشد ترانزیت به نتیجه رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز شاهد رشد ۵۵ درصدی ترانزیت هستیم که نشان می‌دهد اقدامات دولت برای رشد ترانزیت به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۳۰ مسکن مهر در شهر پردیس فردا - پنجشنبه ۲۴ اسفندماه - به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: ۲۰ هزار مترمربع به فرودگاه اضافه می‌شود و ظرفیت اسمی از ۷هزار نفر به ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: از هر شرکت خارجی که پیشنهادی بیاید قبول می‌کنیم به دنبال جذب سرمایه خارجی هستیم. روشی برای بررسی صلاحیت شرکت‌های خارجی داریم از وزارت خارجه این اعتبارسنجی شرکت‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضاهای شرکت‌های حمل و نقلی افزایش قیمت‌ها است اما هنوز چنین تصمیمی گرفته نشده در سال آینده افزایش سنواتی مرسوم را خواهیم داشت، افزود: یکی از درخواست شرکت‌های حمل و نقل افزایش قیمت از باید منافع آنها را هم در نظر بگیرم که به زیان نیافتند و منافع مردم را هم در نظر بگیرم.

بذرپاش همچنین گفت: بخشی از اختلالی که چندماه قبل به‌ویژه در بلیت‌ها به‌وجود آمده بود منجر به کاهش عرضه بلیت شد اما سعی کردیم آن را مدیریت کنیم و در سال ۱۴۰۳ هم همین اتفاق خواهد افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha