کد خبر 244479
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲

راه حل برزیلی برای معمای بزرگ؛

کدام ۱۱ نفر وظیفه شکست دادن استقلال را دارند؟

کدام ۱۱ نفر وظیفه شکست دادن استقلال را دارند؟

سرمربی برزیلی پرسپولیس کار سختی در چینش ترکیب این تیم مقابل استقلال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از دیدارهای حساس و مهم خودش و یکی از آخرین فرصت‌هایش برای رسیدن به صدر جدول باید در دربی حساس پایتخت‌ به مصاف استقلال برود، دیداری که علاوه بر اهمیت ذاتی خودش قرار است در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم نقش و اثر مستقیم ایفا کند. از همین رو اوسمار که در اولین دربی خودش روی نیمکت این تیم نشسته است فرصت خوبی دارد تا با کسب پیروزی توانایی های خودش را در مربیگری به اثبات برساند.

دروازه‌بان: بیرانوند

گلر ملی‌پوش پرسپولیس روزهای بدی را سپری می‌کند ولی همچنان گزینه بدون جانشین خط دروازه این تیم است. او می‌تواند روز چهارشنبه دوباره ثابت کند که مرد شماره یک دروازه فوتبال ایران است و با درخشش خودش به روزهای اوج برگردد. باید دید بیرانوند در دربی روز خوبی خواهد داشت و یا مثل دیدارهای اخیر متزلزل و پر اشتباه ظاهر می‌شود.

مدافعان میانی: علامت سوال بزرگ

پرسپولیس کنعانی زادگان، گولسیانی و پورعلی‌گنجی را در این بازی در اختیار ندارد و تنها مدافع میانی تخصصی برای حضور در دربی که در اختیار اوسمار باشد فرشاد فرجی است که در شرایط عادی احتمالاً در دربی نباید به او بازی می‌رسید. حالا سرمربی سرخپوشان باید به دنبال یک راه حل برای بحران کمبود بازیکن در خط دفاعی خودش باشد. علی نعمتی محتمل‌ترین گزینه برای این پست به نظر می‌رسد.

مدافعین کناری: قابل پیش بینی

پرسپولیس با سیستم 4 دفاعه بازی می‌کند و دو مدافع کناری در طرفینِ دو مدافع میانی این تیم قرار می‌گیرند. دو گزینه پرسپولیس برای دفاع چپ و راست قابل پیش بینی هستند. دانیال اسماعیلی‌فر از یک سو و عبدالکریم حسن از سمت دیگر دو بازیکنی هستند که در دیدارهای اخیر برای پرسپولیس به زمین رفتند و حالا هم به نظر می‌رسد شاهد حضور آنها در بازی باشیم.

هافبک‌های میانی: یک تغییر محتاطانه

پرسپولیس در این بازی احتمالاً به دلیل تزلزل در خط دفاعی نیازمند آن است که در خط هافبک این کمبود را جابجا کند و راه حلش استفاده از دو هافبک دفاعی در کنار هم است. در این شرایط احتمالاً شاهد خروج سروش رفیعی از ترکیب و استفاده از محمد خدابنده‌لو در کنار مسعود ریگی هستیم. 

هافبک‌های هجومی: ستاره‌ها اینجا هستند

اوستون ارورونوف و مهدی ترابی، ستاره‌های احتمالی دربی در این قسمت برای پرسپولیس بازی می‌کنند. یک نفر در سمت راست و دیگری در سمت چپ به خط حمله کمک می‌کنند تا تلاش خود را برای باز کردن دروازه استقلال به کار بگیرند. سعید صادقی و وحید امیری گزینه‌های دیگر این پست هستند که احتمالاً از روی نیمکت کار را دنبال می‌کنند. 

مهاجمان: زوج خطرناک

امید عالیشاه خوب به استقلال گل می‌زند و امید اول سرخپوشان در این بازی شاید او و تجربه بالایش باشد و یک خط جلوتر هم عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم فرصت طلب خط حمله پرسپولیس بازی خواهد کرد. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، علی نعمتی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

کدام ۱۱ نفر وظیفه شکست دادن استقلال را دارند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha