کد خبر 244079
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

رونمایی پوستر «هفت سرِ اژدها» و میزبانی «مداربسته» از رضا بنفشه‌خواه

رونمایی پوستر «هفت سرِ اژدها» و میزبانی «مداربسته» از رضا بنفشه‌خواه

رونمایی از پوستر «هفت سرِ اژدها»، میزبانی «مدار بسته» از رضا بنفشه خواه و تلاوت روزانه یک جزء از قرآن مجید عناوین خبرهای تلویزیونی امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ پوستر سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» در آستانه پخش از شبکه سه سیما رونمایی شد. سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی از سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه همزمان با اول ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«هفت سر اژدها» یک درام اجتماعی و سیاسی است و به مفاسد اقتصادی، مسائل سیاسی و بحث‌های روز جامعه ورود کرده است که به‌نوعی به چالش‌های موجود در پرونده‌های کلان کلاهبرداری و دیگر موارد می‌پردازد و در آستانه پخش از پوستر این سریال رونمایی شد.

حمیدرضا امیری‌صفت (حمید صفت)، مجید واشقانی، حمید گودرزی، قطب‌الدین صادقی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، جعفر دهقان، علیرام نورایی، مهرداد ضیایی، محمدرضا رهبری و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«مدار بسته» امشب با حضور رضا بنفشه خواه

چهلمین قسمت از برنامه «مدار بسته» یکشنبه ۲۰ اسفند روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته» حسین رفیعی میزبان رضا بنفشه خواه (بازیگر) است که در خصوص موضوع «بوم‌گردی و سفر» گفت‌وگویی جذاب خواهند داشت.

بنفشه خواه از بازیگران محبوب و توانمند کشورمان است که نخستین بازی تلویزیونی وی در فیلم مخمصه در سال ۱۳۶۲ و نخستین کار سینمایی وی بازی در فیلم شب مکافات در سال ۱۳۶۳ بود. وی پس از گذراندن دوره‌های بازیگری، مدتی بازیگری ، فن بیان و گویندگی را نیز تدریس می‌کرد. رضا بنفشه خواه سابقه بازیگری در آثاری همچون شهر گربه ها و کلوپ همسران را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه ترین قسمت آن با حضور رضا بنفشه خواه، ‌یکشنبه ۲۰ اسفند حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲ و ۴:۱۵ بامداد، ۱۰:۱۵ صبح و ۱۸:۴۵ است.

تلاوت روزانه یک جزء از قرآن مجید

گروه معارف شبکه تهران سیما هر روز بعد از اذان ظهر و عصر ویژه برنامه انس با قرآن کریم را با هدف تلاوت یک جزء از کلام الله قران مجید را روی آنتن می برد.

ویژه برنامه «انس با قرآن» در ماه مبارک رمضان هر روز بصورت زنده بعد از نماز ظهر و عصر از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرستان ری پخش می‌شود.

این برنامه پخش روزانه یک جزء از قرآن کریم را به صورت ترتیل با حضور قاریان بین المللی و ممتاز قرآن تدارک دیده است. محفل «انس با قران» به تهیه کنندگی خشایار بکان و با اجرای غلامرضا احمدی هر روز تقدیم نگاه روزه داران عزیز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha