کد خبر 244071
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

«حیات» گزارش می دهد؛

چرا مرگ مرتضی تبریزی در سکوت خبری رخ داد؟

چرا مرگ مرتضی تبریزی در سکوت خبری رخ داد؟

علی رغم اینکه مرتضی تبریزی 5 روز پیش به خاک سپرده شد؛ اما رسانه ها امروز خبر درگذشت وی را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ در ساعات گذشته خبر تلخ درگذشت مرتضی تبریزی رسانه ای شد. این هنرمند محبوب که قریب به 40 سال در رادیو کار کرده و سالها نیز در تئاتر روی صحنه رفته بود، در دو سال گذشته درگیر بیماری کرونا شده و بر اثر عوارض این بیماری خانه نشین شده بود که در نهایت علی رغم اینکه از بیماری رهایی می یابد اما عوارض کرونا او را خانه نشین می کند.

ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما» در گفتگو با مهر اشاره کرده بود که خواست خانواده بود که مرتضی تبریزی در سکوت خبری خاکسپاری شود و این تصمیم برای ما هم قابل احترام است. ما هم اتفاقی متوجه شدیم و حتی آقای سمسارزاده که از دوستان قدیمی مرتضی تبریزی است شب گذشته متوجه شد.

سمسارزاده از بازیگران قدیمی و همکار مرتضی تبریزی درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی توضیح داد: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است. او مدتها در بستر بیماری بود و متاسفانه کسی از او یادی نکرد و خانواده او حق دارند که دلگیر باشند. مرتضی تبریزی، توضیح داد که این اتفاق ۵ روز پیش افتاده و مراسم خاکسپاری این بازیگر توسط خانواده او در سکوت برگزار شده است.

مرتضی تبریزی کمدین و بازیگر ایرانی ۴۰ سال در رادیو فعالیت داشت؛ این هنرمند ایرانی در تبریز متولد شد و بازیگر و کمدین تئاتر و تلویزیون و گوینده باسابقه رادیو در برنامه پرمخاطب «صبح جمعه با شما» بود.

مرحوم تبریزی در فیلم «مینی بوس» نیز به ایفای نقش پرداخته است. برنامه «جدی نگیرید» هم در سال ۷۴ تولید شد و این بازیگر یکی از بازیگران این مجموعه بود.

او سال‌های سال تئاتر کار می‌کرد و آخرین کارش به ۶ ماه گذشته در رادیو و برنامه صبح جمعه با شما برمی‌گردد. تبریزی همچنین در برنامه «جمعه ایرانی» و «صبح جمعه با شما» در چند دوره به عنوان کمدین و بازیگر طناز در رادیو حضور داشت. صدای مرحوم مرتضی تبریزی در نقش‌های مختلف کمدی برای بسیاری از شنوندگان رادیو یادآور خاطرات گذشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha