کد خبر 244057
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

فرمانده انتظامی استان قم:

قم رتبه دوم کشور در کاهش سرقت را دارد

قم رتبه دوم کشور در کاهش سرقت را دارد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: قم رتبه دوم کشور در کاهش سرقت را دارد با این نکته که در سال ۱۴۰۲، آمار سرقت‌ها ۱۴ درصد و در برخی دیگر نیز ۴۶ درصد کاهش یافته است.

 به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم پیش از ظهر یکشنبه در رزمایش مشترک انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ طی سخنانی اظهار کرد: این رزمایش ضمن ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران و به مراتب کاهش حوادث ترافیکی و تلفات جانی در ایام نوروز سال‌جاری برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: نوروز ۱۴۰۳ بواسطه تقارن با ایام ماه مبارک رمضان نسبت به سال‌های دیگر متفاوت‌تر است و بدین منظور از امروز با بسیج امکانات و بکارگیری تمام توان دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم قم هستیم.

سردار میرحیدری ابراز کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس ضمن حفظ امنیت و کاهش حوادث آماده خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان دیار بانوی کریمه اهل بیت (س) هستند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: آمار تلفات جانی حوزه ترافیکی در سال ۱۴۰۲، نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته که در این راستا نیز با تخلفات پرمخاطره بدون مماشات برخورد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha