کد خبر 243753
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

آیت الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

حضور هدفمند مردم در انتخابات کاری بزرگ و ستودنی بود

حضور هدفمند مردم در انتخابات کاری بزرگ و ستودنی بود

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور هدفمند شما مردم در انتخابات کاری بزرگ و ستودنی بود.

به گزارش گروه سیاسی  حیات؛  آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: ماه رمضان را مثل ماه‌های دیگر نبینید. خداوند حساب ویژه‌ای برای ماه رمضان باز کرده است.

وی افزود: روزی که روزه هستید با روزی که روزه نیستید باید متفاوت باشد، لذا همیشه باید مراقب زبان، چشم و گوش بود اما در ماه رمضان بیشتر باید این را رعایت کرد، چون دعوتنامه این مهمانی را ذات مقدس ربوبی صادر کرده است.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: پیامبر فرمود، ماه شعبان ماه من است اما ماه رمضان ماه خداست. ماه رمضان برترین ماه‌ها و آقای ماه‌ها و سال نو اولیاءاللّه است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در خطبه دوم در مورد انتخابات هفته گذشته، تعجیل و تکریم از آیت الله امامی کاشانی، احسان نیکوکاری و سیل سیستان و بلوچستان، روز بزرگداشت شهدا، مسئله غزه و انفجار در نماز جمعه تهران در ۲۴ اسفند سال ۶۴ صحبت خواهم کرد.

وی افزود: در خصوص انتخابات باید بگویم که از حضور مجاهدانه و هدفمند شما مردم در انتخابات تشکر می کنم. شما خوبان چه جهاد بزرگی را صورت دادید و در انتخابات شرکت کردید و با امام و شهدا بیعت کردید و بار دیگر رای عالی به جمهوری اسلامی دادید؛ این کار کمی نبود و کاری بزرگ و ستودنی بود، که انجام دادید.

آیت الله خاتمی ادامه داد: همچنین از عزیزانی که در انتخابات در جبهه انتخابات جداً زحمت کشیدند، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، ناظران انتخابات در سراسر کشور و همچنین مسوولان امنیتی و نیروی انتظامی که نگذاشتند ذره‌ای در این عرصه مشکل پیدا شود، تشکر می‌کنم؛ همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی که انصافاً در هفته انتخابات سنگ تمام گذاشت نیز باید صمیمانه تشکر کرد.

در حال تکمیل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha