کد خبر 243732
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

تنبیه نکونام برای چهار بازیکن

ترکیب احتمالی استقلال مقابل همنام خوزستان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل همنام خوزستان

تیم فوتبال استقلال امروز با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی با مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر و در آخرین تقابل شاگردان جواد نکونام پیش از دربی، دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه اهواز به مصاف هم می‌روند. 

آبی‌های پایتخت برای فراموشی شکست در جام حذفی که مقابل مس رفسنجان رقم خورد و افزایش روحیه بازیکنان پیش از برگزاری دربی پایتخت دنبال پیروزی هستند تا همچنان فاصله خود با رقبا را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

جواد نکونام در بازی قبلی مقابل مس چهار تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده بود که حالا انتظار می‌رود وی دوباره بازیکنان دیدار با سپاهان به ترکیب بازگردند و البته شاید ماشاریپوف به دلیل مصدومیتی که دارد امروز از روی نیمکت کار را آغاز کند.

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال امروز هم در ترکیب اصلی بازی می‌کند. وی از معدود خوب‌های استقلال در رفسنجان بود. سنگربان آبی‌ها چند سیو خوب و اثرگذار داشت و دروازه تیمش را حسابی نجات داد. او امیدوار است که امروز نیز در اهواز دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

از طرفی با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاعی آبی‌ها در بازی قبل، انتظار می‌رود که ایمان سلیمی به ترکیب اصلی برگردد و در کنار رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به میدان بروند و مرادمند بار دیگر به نیمکت بازخواهد گشت. در کنار آنها صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو وینگ بک آبی‌ها در بازی امروز هستند.

مهدی مهدی‌پور هم دیگر تغییر ترکیب استقلال نسبت به بازی قبل خواند بود و امروز از ابتدا به میدان می‌رود. روزبه چشمی نیز در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و جلوتر از آنها، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم.

پس از تغییراتی که در بازی قبل داده شد، امروز گوستاوو بلانکو یک بار دیگر در خط حمله تیم قرار خواهد گرفت و ممکن است مهرداد محمدی از ابتدا برای تیمش به میدان برود چرا که مارشاریپوف درگیر مصدومیت جزیی است. 

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha