کد خبر 243482
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

شکست مقابل مس یک سیلی به موقع به استقلال بود/ باید بعد از یامگا فکری به حال پنالتی‌ها می‌کردند

شکست مقابل مس یک سیلی به موقع به استقلال بود/ باید بعد از یامگا فکری به حال پنالتی‌ها می‌کردند

پیشکسوت استقلال به انتقاد از عملکرد این تیم مقابل مس رفسنجان که منجر به حذف از رقابت‌های جام حذفی شد، پرداخت.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست استقلال مقابل مس رفسنجان در جام حذفی و حذف از این مسابقات اظهار داشت: استقلال در این بازی عملکرد همیشگی خودش را نداشت و انگار آن تیمی که چند روز قبل مقابل سپاهان به میدان رفته بود، نبود. استقلال برنامه خاصی برای تقابل با مس نداشت و برعکس تیم حریف به خوبی روی شرایط تاکتیکی استقلال کار کرده بود. فکر می‌کنم تغییرات کادرفنی مس و عدم آشنایی با تفکرات نویدکیا در این تیم هم مزید بر علت شد تا کادرفنی استقلال نتواند آنالیز مناسبی از این تیم داشته باشد و به نوعی غافلگیر شد. در هر صورت استقلال نتوانست در این بازی انتظارات را برآورده کند.

وی افزود: استقلال تیمی بود که به نظم تاکتیکی خودش شناخته می‌شد ولی بعد از اینکه پنالتی خراب شد و استقلال گل خورد شرایط روحی تیم به هم ریخت و بازی از دستشان خارج شد و از آن به بعد تا پایان بازی رو به بازی احساسی آوردند. در نیمه دوم استقلال یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودش در طول فصل را ارائه داد و واقعاً عملکرد ضعیفی داشت و من اصلاً نمی‌توانم بگویم مس حقش نبود در این بازی پیروز شود. آنها خوب و شجاعانه بازی کردند و برای بردن به زمین آمده بودند و مزد برتری خودشان را هم گرفتند.

پیشکسوت استقلال درباره پنالتی صالح حردانی که توسط حامد لک مهار شد، گفت: تا زمانی که استقلال یامگا را داشت خیالش بابت ضربات پنالتی راحت بود ولی وقتی مشخص شد این بازیکن را دیگر در اختیار ندارد باید یک پنالتی زن مشخص برای تیم تعیین می‌شد که در تمرینات آمار خوبی از خودش ارائه می‌داد. نمی‌دانم بر چه اساسی صالح حردانی برای ضربه پنالتی انتخاب شد. البته هرکس دیگری هم بود شاید پنالتی خود را خراب می‌کرد چرا که بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند ولی من بعید می‌دانم از قبل مشخص شده باشد که حردانی پنالتی زن استقلال است و در لحظه این تصمیم گرفته شد و این برای استقلال خوب نیست.

همدانی در مورد وضعیت خط حمله استقلال هم توضیح داد: هم مارشاریپوف و هم بلانکو بازیکنان خوبی هستند و توانمندی‌های خودشان را دارند ولی هیچکدام تمام کننده نیستند و بیشتر در فضاسازی مهارت دارند. من تعجب می‌کنم بازیکن تمام کننده‌ای مثل ارسلان مطهری چرا از تیم جدا شد و بازیکنی با آن مشخصات به جایش جذب نشد. مصدومیت مارشاریپوف هم قدرت تهاجمی استقلال را کاهش داد و بازیکنی روی نیمکت نبود که با آن کیفیت بتواند جای او را پر کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: به نظرم استقلال کمی دچار غرور شده بود و شاید این شکست یک سیلی به موقع به تیم بود و امیدوارم باعث شود به خودشان بیایند و حالا که جام حذفی را از دست دادند تمام تمرکزشان را روی لیگ بگذارند و آنجا بتوانند افتخار آفرینی کنند و هواداران را خوشحال کنند. استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد و حیف است سر اشتباهات کوچک این عنوان از دست برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha