کد خبر 243413
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

فروزنده مطرح کرد؛

رشد ۱۳۷ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲

رشد ۱۳۷ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: امسال ۸۰ هزار میلیارد درآمد داشته‌ایم که ۱۳۷ درصد رشد داشت و در پایان دی ماه بودجه مصوب شورا را محقق کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز ۱۵ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: شهرداری نهادی است که از بودجه عمومی استفاده نمی‌کند؛ ما ۳ منبع شهرسازی، مولدسازی و استفاده از ظرفیت‌های شهرداری و کمک دولت را داریم، اما نزدیک به ۸۰ درصد منابع شهرداری باید از طریق خود تامین و مصرف شود.

وی افزود: امسال ۸۰ هزار میلیارد درآمد داشته‌ایم که ۱۳۷ درصد رشد داشت و در پایان دی ماه بودجه مصوب شورا را محقق کردیم و برای اولین بار متمم دادیم که بودجه امسال با متمم ۱۰۴ هزار میلیارد تومان است.

فروزنده بیان کرد: بانک شهر بزرگ‌ترین حامی پروژه‌های شهرداری بوده و بدهی‌هایی به این بانک داشتیم که سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد و امسال ۲۰ هزار میلیارد تومان از بدهی های بانک شهر را تسویه کرده‌ایم. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: یکی از منابع درآمدی ما قبوض و عوارضی است که شهروندان پرداخت می‌کنند و ارسال فیش‌ها برای شهروندان مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha