کد خبر 243381
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس روان‌تر از زمان یحیی بازی می‌کند/ خریدهای جدید کارآمد هستند

پرسپولیس روان‌تر از زمان یحیی بازی می‌کند/ خریدهای جدید کارآمد هستند

پیشکسوت پرسپولیس از تغییرات این تیم در کادرفنی و جمع بازیکنان صحبت کرد و این جابجایی‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مشخص بود این بازی نمی‌تواند برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند و بازی سبک و آسانی بود. هرچند در جام حذفی تیم‌های این چنینی برای نتیجه گرفتن خود را به آب و آتش می‌زنند تا نتیجه بگیرند و بارها شده یک تیم معادلات را بر هم بزند و در شرایطی که روی کاغذ شانسی برای برد ندارد تیمی که روی کاغذ قوی‌تر به نظر می‌رسد را شکست دهد ولی پرسپولیس در این بازی خوب و منطقی بازی کرد و نه بیگدار به آب زد و نه بیش از حد بازی را سبک گرفته بود و توانست مزد برتری خودش را هم بگیرد.

وی افزود: ترکیب اولیه ترکیب خوبی بود. بازگشت وحید امیری به میادین در آستانه دربی اتفاق خوبی است. امیری یک مهره بدون جانشین در ترکیب پرسپولیس است و هم تجربه بالایی دارد و هم ضرباهنگ خوبی به فاز هجومی تیم می‌دهد. هماهنگ شدنش با عبدالکریم حسن در سمت چپ هم می‌تواند اتفاق خوبی باشد و موتور آن سمت پرسپولیس را راه بیاندازد. به نظرم پرسپولیس در فرم مطلوبی قرار گرفته است و اتفاق خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خریدهای جدید این تیم هم توضیح داد: خریدهای جدید خوب و کار آمد بودند. عبدالکریم حسن که کیفیت بالایی از خودش در این چند بازی نشان داده است. عیسی آل کثیر که بازیکن خود پرسپولیس بود و از اول جدایی او اشتباه بود. اورونوف هم بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و خدابنده‌لو هم گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی سرلک است و امیدوارم این کیفیت بالا از سوی این نفرات تا پایان فصل حفظ شود.

بنگر در پایان در مقایسه با پرسپولیسِ اوسمار با پرسپولیسِ گل‌محمدی گفت: فعلاً زود است در این مورد نظر بدیم و در کل مقایسه کردن را در فوتبال دوست ندارم. یحیی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و رزومه و کارنامه او مشخص است و یکی از بهترین مربیان داخلی محسوب می‌شود. الان هم اوسمار تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته است و به نظرم روان‌تر از نیم فصل اول و زمان یحیی بازی می‌کند. این شاید حاصل شوکی باشد که به واسطه تغییرات کادرفنی به تیم وارد شده و باید دید ادامه دار خواهد بود یا نه. فکر می‌کنم اوسمار کمی هجومی‌تر از گل‌محمدی فکر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha