کد خبر 243338
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال حل می‌شود

مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، در چند روز آینده حل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی، اظهار کرد: ابتدا به هموطنان سیستان و بلوچستانی و دو تن از خبرنگاران محترم که در غم عزیزان خود هستند تسلیت عرض می‌کنم. باید بگویم بازی خوبی بود و انسجام و هماهنگی خوبی را از خودمان نشان دادیم. چهار، پنج بازیکنان جدید به تیم وارد شده‌اند و برای کسب هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. هرچه از زمان جذبشان می‌گذرد انسجام خوبی را به دست می‌آورند. 

او با اشاره به مشکلات داوری بازی گفت: الان که بردیم می‌گویم، باز هم در این بازی پنالتی مسلم ما که یقینا کارشناسان به آن اعتقاد دارند گرفته نشد و شاید آن گل هم آفساید نبود. این عملکرد داوری اگر در نتیجه حساس و نزدیک‌تر بود مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کرد. امیدواریم این معظلات برطرف شوند تا ما هم در انتهای بازی‌ها گله‌مند نباشیم. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقال مالکیت این تیم به سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: این مسائل فراتر از باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره است و حتی شاید فراتر از وزارت ورزش باشد. این تصمیمات در سطح دولت است و باید کسانی که تصمیم گیرنده هستند پاسخگو باشند. الان هم چیزی مشخص نیست و ما اطلاعی نداریم. 

درویش درباره شائبه‌هایی مبنی بر وجود برخی مشکلات برای صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال نیز گفت: وزیر ورزش و مسئولان فوتبال همگی با انسجام خوب در تلاش هستند تا مشکلات و از جمله بحث مالکیت برطرف شود. پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال هم تحت نظر جای دیگری است. رئیس شرکت توسعه و تجهیز هم اعلام کرد که در تلاش هستند تا ورزشگاه آزادی تجهیز شود. فکر می‌کنم مدارک مورد نیاز نیز در یکی دو روز آینده آماده بارگذاری شود. 

او درباره طلب باشگاه پرسپولیس از AFC هم گفت: برخی مسائل به فدراسیون مربوط است و باشگاه نمی‌تواند ورود کند. الان چهار سال است که پول باشگاه در حساب AFC مسدود است و ما مکاتبه می‌کنیم اما باشگاه تنها در این مواقع نمی‌تواند کاری از پیش ببرد ولی اینکه ما هم در باشگاه بشینیم و بگوییم پول را نمی‌دهند خوب نیست. فدراسیون فوتبال و سایر نهادها باید ورود کنند تا مشکلات مالی این چنینی برطرف شود. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره وزارتخانه خاصی که مالکیت پرسپولیس را بر عهده دارد نیز گفت: وقتی تامین اجتماعی نباشد، طبق گفته‌ها وزارت کار است.

درویش در پاسخ به این سوال که‌ آیا مشکل مالکیت مشترک استقلال و پسپولیس حل می‌شود؟ تصریح کرد: یقینا مشکل مالکیت در چند روز آینده حل می‌شود اما تصمیم گیری درباره جاهایی که قرار است مالکیت این دو باشگاه به آنها انتقال داده شوند در اختیار ما نیست. پنج‌شنبه هفته گذشته در جلسه، آقای هاشمی مطرح کرد اینکه استقلال نتوانست استاندارد لازم را به دست آورد و از آسیا حذف شد ناراحت کننده بود و خود ایشان احساس مسئولیت می‌کنند. این مشکل یقینا برطرف می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha