کد خبر 242724
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

انتقال ۵۷۸۸ نفر به مراکز درمانی طی هفته گذشته

انتقال  ۵۷۸۸ نفر به مراکز درمانی طی هفته گذشته

رئیس سازمان اورژانس استان تهران اعلام کرد: در هفته گذشته  از مجموع ۲۳۹۵۱ مأموریت تعداد ۵۷۸۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: در هفته گذشته  مجموع ۲۳۹۵۱ مأموریت  در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۷۸۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۸۱۶۳ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۷۱۱۳۳ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (۸ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متأسفانه ۴۱۴۵ مزاحم (۱۴ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران  بیان کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۰۰۷ مورد حوادث ترافیکی (۱۶ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) و ۲۰۹۴۴ مورد حوادث غیر ترافیکی (۶ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

وی ادامه داد: اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

توکلی تاکید کرد: ۱۳۲ نفر نیز در هفته ای که گذشت متاسفانه با گاز CO مسموم شدند که متاسفانه این آمار نسبت هفته گذشته دو برابر شده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران همچنین گفت: مصمومیت با گاز منوکسیدکربن با ۱۱ مصدوم و واژگونی خودرو با ۳ مصدوم از حوادث مهم این هفته بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha