کد خبر 242664
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

دیدار جمعی از خانواده شهدا با مادر شهید مصطفی علیدادی + فیلم

دیدار جمعی از خانواده شهدا با مادر شهید مصطفی علیدادی + فیلم

عصر روز گذشته تعدادی از خانواده شهدا طبق رسم چندین ساله، برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و نام شهدای‌شان و همچنین دلجویی از مادران شهدا به دیدار مادر شهید مصطفی علیدادی از شهدای سلامت رفته و میهمان او شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات عصر روز گذشته تعدادی از خانواده شهدا به رسم چندین ساله که به دیدار مادران شهدا می‌روند، میهمان خیمه مادر شهید مصطفی علیدادی از شهدای سلامت در گلزار شهدای تهران بودند. این دیدارها به دلیل زنده‌نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تجدید پیمان با راه شهدا و همچنین دلجویی از خانواده معظم شهیدان صورت می‌گیرد.

مادر شهید مصطفی علیدادی سه سال و چهار ماه و چهارده روز است که پس از شهادت پسر جوانش، منزل را با خیمه ای کنار مزار شهیدش بنا کرده و راس ساعتی که مصطفی از اداره به خانه می آمد تا ساعتی پس از غروب آفتاب آنجاست؛ به همین دلیل این خانواده های معظم شهدا برای دیدار ایشان به جای منزل مادر شهید به منزل سه سال اخیرش رفته و با او دیدار کردند. 

این خانواده شهدا که جمعی از آنان نیز از ارومیه آمده بودند، شامل خانواده محترم شهیدان والا مقام شیرودی، عروج زاده، سردار فعال، شهیدان شهند، شهید وحیدیان، شهید دادگر، شهید خان بابازاده، شهید یوسفی، شهید نوری، شهید بابایی و شهید قاسم پور بودند.

گفتنی است شهید مصطفی علیدادی متولد سال ۱۳۷۳ بود. او در ناجا مشغول به خدمت بود اما از زمانی که بیماری کرونا فراگیر شد او در خود تکلیفی سنگین حس کرد و پس از آن یک ثانیه به زمین نشست و از هیچ کمکی در این زمینه به مردمش دریغ نکرد تا زمانی که بیماران کرونایی را غسل داد و پس از ابتلا به کرونا دیگر نتوانست برای مردمش مبارزه کند. 

شهید علیدادی در مهرماه سال ۹۹ زمانی که در بیمارستان بود از مادر می‌خواهد که او را به خانه ببرد و این می‌شود آخرین خواسته مصطفی از مادر. به‌گونه‌ای که این داغ بر دل مادر شهید هنوز سنگینی می‌کند که نتوانسته آخرین خواسته فرزندش را اجابت کند به همین دلیل از آن زمان که مصطفی پر می‌کشد، مادر هر روز راس ساعتی که پسرش از سر کار برمی‌گشت، در آنجا حاضر است و به نوعی سه سال و چهار ماه و چهارده روز است که منزلش در گلزار شهدا، قطعه ۲۳۱ است. یاد همه شهدا گرامی و راهشان پررهرو باد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha