کد خبر 242581
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

قدردانی خواهر شهید شیرودی از حضور پررنگ مردم در انتخابات

قدردانی خواهر شهید شیرودی از حضور پررنگ مردم در انتخابات

خواهر شهید شیرودی گفت: من همینجا می‌خواهم از مردم بی‌نظیر کشورم تشکر کنم؛ چراکه مثل همیشه دشمن را ناامید کردند و با حضور پررنگ خود در انتخابات جواب محکم و هوشمندانه‌ای به دخالت‌های دشمن دادند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، عصر امروز تعدادی از خانواده شهدا و به ویژه عده‌ای از خانواده شهدایی که از ارومیه به تهران آمده بودند، به رسم ادب به دیدار مادر شهید مصطفی علیدادی در گلزار شهدای تهران رفتند. این کارگروه که به همت خواهر شهید شیرودی به خانواده معظم شهدا در سراسر کشور سرکشی می‌کند، زیر نظر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعال است. 

آسیه شیرودی خواهر شهید علی اکبر شیرودی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، ضمن تشریح فعالیت‌هایی که در زمینه سرکشی به خانواده شهدا در کشور انجام می‌دهند، درباره شرکت در انتخابات گفت: من به همراه جمعی از خانواده شهدا صبح بسیار زود در شعبه اخذ رای حاضر شده و به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کردیم.

وی افزود: آن‌چیزی که امروز برای من بسیار جذاب بود و باعث شد اشک شوق در چشمانم حلقه بزند، حضور پرشور و صف طویلی بود که در شعبه اخذ رای مشاهده کردم با توجه به اینکه در آن ساعت هنوز رای‌گیری شروع نشده بود. 

قدردانی خواهر شهید شیرودی از حضور پررنگ مردم در انتخابات

خواهر شهید علی‌اکبر شیرودی ادامه داد: من همین‌جا می‌خواهم از مردم بی‌نظیر کشورم تشکر کنم؛ چراکه مثل همیشه دشمن را ناامید کردند و با حضور پررنگ خود در انتخابات جواب محمکی به دخالت‌های دشمن دادند. در واقع ما خانواده‌های شهدا بابت حضور پررنگ مردم در همه عرصه ها ممنونیم. آنان همیشه در زمینه  حمایت از نظام، قدردانی از خون شهدا و خانواده شهدا پیش‌قراول  بودند. ما خودمان را عضو کوچکی از ملت ایران می‌دانیم. 

وی با اشاره به اینکه ما نیز در برخی زمینه‌ها گلایه‌مند هستیم، افزود: ما نیز می‌پذیریم که شرایط زندگی سخت شده است؛ اما دیدیم که دشمن حسابی وارد کار شد و خداراشکر مردم عزیز ما مانند همیشه هوشمندانه عمل کرده و به دشمن به فرصتی نمی‌دهند که کاری کنند. آنان می‌دانند دشمن دلسوز ایران نیست تا اگر زمانی ما پشت نظام نباشیم؛ به نظام ضربه بزنند اما اینبار نیز تو دهنی محکی به دشمن زدند.

آسیه شیرودی همچنین گفت: آنان می‌دانند که شهدا خون دادند و رنگی شدن انگشتان ما در برابر خون این عزیزان کوچکترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. همیشه و همه جا به زبان آورده‌ام که در هیچ زمان و مکانی، مردمی مانند ما وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha