کد خبر 242558
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

مردم مشکلات احتمالی موجود در اخذ رای را به این شماره اطلاع دهند

مردم مشکلات احتمالی موجود در اخذ رای را به این شماره اطلاع دهند

رییس ستاد انتخابات استان تهران از مردم این استان خواست، مشکلات احتمالی موجود در شعب اخذ رای را به شماره ۴۵۵۰۰ اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان های حیات؛  سید عباس جوهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر استقبال پرشور مردم بعد از آغاز رأی گیری را شاهد هستیم و مشکل خاصی نیز در شعب اخذ رأی نداشتیم.

وی اضافه کرد: برخی از شعب با عدم آنتن دهی مواجه بودند، که در همان لحظات ابتدایی رفع شد و در حال حاضر همه صندوق‌ها مشغول به کار و اخذ رأی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ابراز امیدواری کرد، استقبالی که از صبح امروز در شعب و با حضور مردم داشتیم، در ساعات بعدی نیز تداوم داشته باشد و گفت: آمادگی ارسال شعب سیار به شعبی که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، را داریم.

وی اضافه کرد: در کل استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه داریم، که شش هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است، که از بین این شعب شش هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی است و در تمام شعب فرآیند اخذ رأی به خوبی در حال انجام است.

جوهری گفت: اگر عزیزان مشکلی در فرآیند اخذ رأی مشاهده کردند، به شماره ۴۵۵۰۰ تماس گرفته و اطلاع دهند، تا به سرعت برای رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha