کد خبر 242551
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

برای قضاوت در مورد اوسمار هنوز زود است

برای قضاوت در مورد اوسمار هنوز زود است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و شکست دادن این تیم در اصفهان کار راحتی نیست ولی پرسپولیس نمایش خوب و منسجمی از خودش ارائه داد و توانست سه امتیاز مهم کسب کند. فرصت‌های خوبی هم ایجاد شد که دروازه‌بان آنها روز خوبی داشت و اگر نبود ممکن بود پرسپولیس با ۳-۴ گل به برتری برسد. در کل بازی خوب و قابل قبولی بود. 

وی در مورد عملکرد اوسمار ویرا هم توضیح داد: به نظرم در مورد او زود قضاوت شد و باید فرصت داده می‌شد تا ببینیم چطور عمل خواهد کرد. هنوز هم البته برای تعریف و تمجید زود است و عیارش بعد از چند هفته مشخص خواهد شد. خصوصاً در دربی که واقعاً نشان خواهد داد چه در چنته دارد. تا اینجای کار عملکرد او در سه بازی در مجموع مثبت بوده است. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نبود بیرانوند در بازی با ذوب آهن هم گفت: پرسپولیس نباید فقط یک گلر داشته باشد و در مواقع این چنینی به مشکل بخورد. حالا خدا را شکر این مورد به خیر گذشت ولی باید برای این موضوع فکری شود. این گلر جوان ما گلر خوب و آینده‌داری است ولی برایش زود بود در چنین آزمایشی قرار بگیرد و ممکن بود آینده فوتبالی خودش هم به خطر بیافتد. 

ابراهیمی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم توضیح داد: صحبت از قهرمانی هنوز زود است ولی کار خیلی سختی است و استقلال هم خوب نتیجه می‌گیرد و به نظرم کلید قهرمانی پرسپولیس در دربی است. اگر بتوانند دربی را با برد پشت سر بگذارند می‌توانند در ادامه به قهرمانی امیدوار باشند ولی در غیر این صورت کار دشوار خواهد بود. استقلال خیلی خوب دارد بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد و رسیدن به این تیم سخت است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha