کد خبر 242478
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس دربی را ببرد قهرمان می‌شود/ زمان ما هم پولی در تیم نبود ولی سرمان را جلوی توپ می گذاشتیم

پرسپولیس دربی را ببرد قهرمان می‌شود/ زمان ما هم پولی در تیم نبود ولی سرمان را جلوی توپ می گذاشتیم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و برتری مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و پرسپولیس عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. چند بازیکن خوب و محوری تیم مثل ترابی به روزهای خویشان برگشتند و به تیم کمک می‌کنند و در کنار آن نفرات جدید هم به خوبی به این تیم اضافه شدند و کمک می‌کنند. در مجموع پرسپولیس در حال رسیدن به روزهای خوب خودش است. 

وی افزود: عیسی آل کثیر همان گمشده خط حمله پرسپولیس بود. هرچند هنوز هم مشکل کمبود بازیکن در این پست را داریم و دو نفر جدا شدند و یک نفر اضافه شد. بازی عبدالکریم حسن را هم خیلی پسندیدم و می‌تواند بهترین دفاع چپ پرسپولیس در سال‌های اخیر باشد. به خوبی نفوذ می‌کرد و پاس می‌داد و در ادامه هم بیشتر می‌تواند کمک کند. 

فنونی‌زاده در رابطه با گلایه بازیکنان بابت عدم دریافتی از باشگاه هم توضیح داد: من همیشه گفته‌ام وقتی ما در زمان خودمان با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب می‌کردیم و به عشق پرسپولیس و هوادار سرمان را جلوی توپ می گذاشتیم الان هم می‌شود این کار را داد ولی به هر حال فوتبال این روزها پولکی شده و تعصب به پیراهن و این موارد دیگر جایی ندارد. امیدوارم مشکل تیم هم حل شود و پول بازیکنان پرداخت شود. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی این تیم هم گفت: کار سختی است و استقلال هم دارد خوب نتیجه می‌گیرد و توانسته فاصله بگیرد. اگر دربی را بتوانیم برنده شویم شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت ولی در غیر این صورت سخت است. بازهم امیدوارم بچه‌ها تا آخرین لحظه و آخرین نفس تلاش کنند و شانس خودشان را برای تکرار قهرمانی زنده نگه دارند چون هواداران به قهرمانی این تیم عادت دارند و به چیزی کمتر از آن راضی نیستند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha