کد خبر 242092
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

تمام تمهیدات لازم برای امنیت روز انتخابات را ترتیب داده‌ایم + فیلم

تمام تمهیدات لازم برای امنیت روز انتخابات را ترتیب داده‌ایم + فیلم

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: در موضوع امنیت روز انتخابات تاکنون همه اقداماتی که لازم بود صورت بگیرد را انجام داده‌ایم و همه تهدیدات متصوره را در نظر گرفته‌ و برای همه آن‌ها فکر کرده‌ایم.

محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، به ارائه توضیحاتی درباره اقدامات پیش‌گیرانه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران در جهت خنثی‌سازی تهدیدات امنیتی در روز انتخابات جهت هرچه باشکوه‌تر انتخاباتی امن و سالم پرداخت.

وی افزود: همان‌طور که مستحضیرید، در طول ۴۵ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، ما از همان ابتدایی‌ترین انتخابات‌ها در دهه ۶۰ که همراه با ترورها و حوادث ناگوار بسیاری برگزار می‌شدند، تا امروز که حادثه تروریستی اخیر کرمان را تجربه کردیم، همیشه شاهد تهدیدات امنیتی بوده‌ایم و دشمنان ما هیچ‌وقت از انجام چنین اقداماتی دست برنداشته‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران اضافه کرد: امروز با پیروزی‌هایی که جبهه مقاومت در منطقه و به خصوص در غزه به دست‌آورده است، حتما این تهدیدات متصور هستند و مورد توجه ما قرار خواهند گرفت. ما براساس تجربیات گذشته و عنایت خداوند و با نگاه ویژه‌ای که همیشه به این مملکت وجود داشته، در ۲۲ بهمن سال جاری شاهد یک راهپیمایی پرشور و باشکوه بودیم که در کمال امنیت برگزار شد و همان تمهیدات را برای روز انتخابات نیز درنظر خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در موضوع امنیت روز انتخابات تاکنون همه اقداماتی که لازم بود صورت بگیرد را انجام داده‌ایم و همه تهدیدات متصوره را در نظر گرفته‌ و برای همه آن‌ها فکر کرده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی صورت گرفته در روز یازدهم اسفندماه در کمال آرامش و امنیت شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

نایبی در پایان با اشاره به تغیرات صور گرفته در روند اجرایی انتخابات و نحوه اخذ رای گفت: با توجه به اینکه تغیرات خاصی در رای دادن به وجود آمده، لازم است که رسانه‌ها در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی جامعی انجام دهند. ما امسال با ۵ مدرک شناسایی به اخذ رای از شهروندان مبادرت می‌ورزیم که این مدارک عبارتند از: شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهی نامه. از این‌رو، لازم است که با حصول اطلاع‌‎رسانی جامع در این زمینه از سردرگمی مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha