کد خبر 241943
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

آخرین شایعات در روز پایانی نقل و انتقالات؛

بمب جدیدی در راه است؟

بمب جدیدی در راه است؟

نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران آخرین ساعات خودش را سپری می‌کند و هنوز چند تیم مدعی کارشان را در این پنجره تمام‌ نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران امشب دوشنبه ۷ اسفند ماه رسماً بسته خواهد شد و پس از آن تیم‌ها دیگر اجازه جذب بازیکنی که قرارداد داشته باشد را ندارد و از همین رو شاهد آخرین تلاش‌ها از سوی تیم‌ها برای جذب نفرات مد نظرشان هستیم. این در حالیست که همچنان چند معادله حل نشده باقیست. به این بهانه به بررسی وضعیت تیم‌های مدعی در این پنجره می‌پردازیم:

استقلال

تقریباً هیچکدام از اهداف نقل و انتقالاتی جواد نکونام در پنجره زمستانی جذب نشدند و این زمینه اختلاف دوباره میان نکونام و خطیر را فراهم کرد. با این حال آبی‌ها هنوز در خط حمله و هافبک نیاز به جذب بازیکن دارند. آخرین تلاش‌ها برای جذب محمدجواد محمدی از ذوب آهن و حسین گودرزی از شمس آذر قزوین با مخالفت روبرو شده است. استقلالی‌ها در نیم فصل سعید مهری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی را از دست داده و میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین مارشاریپوف و رافائل سیلوا را به خدمت گرفتند. 

پرسپولیس

پرسپولیس در خط حمله و در همین ساعات پایانی با خروج شهاب زاهدی و نبیل باهویی مواجه خواهد شد و در خط حمله در کنار عیسی آل کثیر نیاز به جذب مهاجم دارد. تلاش آنها برای جذب محمدجواد محمدی از ذوب آهن مثل استقلال بی نتیجه بود و رضا شکاری از سپاهان هم تا این لحظه گزینه در دسترسی برای پرسپولیس نیست چرا که باشگاه اصفهانی ۲۵ میلیارد تومان برای رضایت نامه او خواسته است و پرداختش در توان باشگاه نیست. به هر جهت اوسمار اصرار به جذب یک مهاجم تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل دارد. از گوشه و کنار گزینه‌های خارجی اطراف پرسپولیس نامشان مطرح شده که مشخص نیست چقدر صحت دارند. پرسپولیس ابوالفضل بابایی، اورونوف، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و نیما بیگی را به خدمت گرفته و آرش مهری، محمد عمری و میلاد سرلک از این تیم جدا شدند. احتمال خروج نام شهاب زاهدی، نبیل باهویی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی هم از فهرست این تیم زیاد است. 

سپاهان 

طلایی پوشان در حال حاضر مشغول مذاکره با چند بازیکن خارجی هستند که یکی از آنها در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. آنها از چهار تیم مدعی برای جذب رضا شکاری پیشنهاد داشتند که رقم درخواستی برای رضایت‌نامه وی با مخالفت آنها روبرو شده و ظاهراً شکاری در اصفهان ماندنی است. آنها علی اصغر اعرابی و عیسی عباس را خریدند و احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، ارشیا سرشوق و محمد قربانی از این تیم جدا شدند.

تراکتور

تراکتور با جذب ارسلان مطهری، رحمان جعفری، سجاد آشوری و میلوش دلتیچ در پنجره زمستانی پرکار بوده ولی نفراتی مثل خیمنز، کیوتو، سعید ایرانخواه، سعید سحرخیزان، عارف رستمی، محمدرضا شکیب خو و محمد قنبری هم از فهرست این تیم خارج شدند. دو بازیکن خارجی و همچنین رضا شکاری از سپاهان و سامان فلاح از گل گهر مد نظر تراکتور قرار دارند. 

گل گهر

باشگاه سیرجانی هم قصد دارد در روز آخر نقل و انتقالات اقداماتی انجام دهد ولی بعید است بازیکنانی مثل رضا اسدی و رضا شکاری از سپاهان و سایر نفرات مد نظر این تیم به این راحتی در روز آخر نقل و انتقالات جابجا شوند. گل گهری ها برای حفظ روبرتو تورس و سامان فلاح که مشتریان زیادی داشتند هم تلاش قابل توجهی داشتند و در نهایت با از دست دادن محسن فروزان و حمید بوحمدان و جذب یونس دلفی فعالیت مختصری تا اینجای نقل و انتقالات داشته‌اند. یک مهاجم خارجی هم مد نظر گل گهر قرار دارد. 

​​​

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha