کد خبر 241769
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

منتظری در گفتگو با «حیات» اعلام کرد؛

تقویت پشتوانه معنوی نظام؛ با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای

تقویت پشتوانه معنوی نظام؛ با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چانه‌زنی جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر خواهد شد، از سوی دیگر حضور حداکثری مردم سبب تقویت پشتوانه معنوی نظام قلمداد می شود.

غلامرضا منتظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات، در رابطه با ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند گفت: انتخابات یک مسیر تعیین کننده است، حضور مردم در این عرصه سیاسی به افزایش اقتدار نظام کمک کرده و شکوه و عظمت ایران را در حوزه بین الملل به نمایش خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: چانه زنی جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بیشتر خواهد شد از سوی دیگر حضور حداکثری مردم سبب تقویت پشتوانه معنوی نظام قلمداد می شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار ما این است که در روز 11 اسفند شاهد انتخاب احسن و اصلح باشیم تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال این هستند که مردم را از حضور برای رای دادن منصرف و یا دلسرد کنند ولی همه کسانی که چشم دیدن عظمت و اقتدار این ملت را ندارند باید عظمت و شکوه حضور مردم را در این روز ببیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha