کد خبر 241626
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹

برنامه یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛

تیم بنزما میهمان الهلال در فینال زودرس/ رونالدو به امارات می‌رود

تیم بنزما میهمان الهلال در فینال زودرس/ رونالدو به امارات می‌رود

تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را شناختند و در این زمینه تیم الهلال در فینال زودهنگام این رقابتها برابر الاتحاد صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه شب با برگزاری دو مسابقه و صعود تیم‌های الهلال و الاتحاد به جمع 8 تیم برتر جام به پایان رسید تا تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها، حریفان خود را در این مرحله بشناسند.

در یکی از این دیدارها که در منطقه غرب آسیا برگزار می‌شود، النصر با فوق‌ ستاره خود یعنی کریستیانو رونالدو، با العین روبرو خواهد شد. در مسابقه رفت که دوشنبه 14 اسفند برگزار می‌شود، تیم اماراتی میزبان خواهد بود و بازی برگشت نیز دوشنبه 21 اسفندماه در الاول پارک برگزار می‌شود.

الهلال نیز در این مرحله باید به مصاف الاتحادی می‌رود که از ستاره بزرگی به نام کریم بنزما سود می‌برد. این بازی را می‌توان فینال زودرس این رقابتها نام گذاشت. دو تیم عربستانی در شرایطی با هم روبرو می‌شوند که مسابقه رفت روز سه‌شنبه 15 اسفندماه در کینگدام آره‌نا برگزار می‌شود و الاتحاد نیز سه‌شنبه 22 اسفندماه در ورزشگاه الجوهرة پذیرای الهلال خواهد بود.

 در منطقه شرق نیز چونبوک هیوندای کره‌جنوبی با اولسان هیوندای کره‌جنوبی روبرو می‌شود و شاندونگ چین نیز به مصاف یوکوهاما مارینوس ژاپن خواهد رفت.

برنامه دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
* چونبوک موتورز کره‌جنوبی - اولسان هیوندای کره‌جنوبی
* شاندونگ تایشان چین - یوکوهاما مارینوس ژاپن
* الهلال عربستان - الاتحاد عربستان
* العین امارات - النصر عربستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha