کد خبر 241564
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

هلاکت و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر

هلاکت و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان مازندران از هلاکت و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۰کیلوگرم تریاک در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس در شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  سردار حسن مفخمی شهرستانی درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر با یک خودروی سواری سمند سرقتی از محور ورودی استان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری۱۱و یگان امداد شهرستان نکا، پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، خودروی مورد نظر را حین تردد در محور ورودی این شهرستان شناسایی کردند. 

سردار مفخمی شهرستانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را که قصد داشت از محل متواری شود در اقدامی عملیاتی متوقف کردند. 

این مقام انتظامی، اظهار داشت: سرنشینان این خودرو که در محاصره ماموران پلیس قرار گرفته بودند با استفاده از اسلحه‌ای که در اختیار داشتند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردندکه ادامه این درگیری منجر به هلاکت یکی از متهمان شد و جراحت یکی دیگر از آنان از ناحیه پا شد. 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و در بازرسی از خودروی آنان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد. 

سردارمفخمی مبارزه با مواد مخدر را یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس برشمرد و با بیان این که مواد مخدر مهمترین عوامل بروز ناامنی‌ها در جامعه است، خاطرنشان کرد: هدف پلیس در مبارزه با این معضل اجتماعی توجه به بحث پیشگیری و پاکسازی چهره جامعه از آلودگی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی ست. 

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه، گفت: هر چند ماموریت فرماندهی انتظامی در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله‌ای است، اما باید با فرهنگ سازی‌های مناسب از ابتلاء جوانان به این معضل جلوگیری شود که برای دستیابی به این مهم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی همسو در امر پیشگیری از مواد مخدر الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha