کد خبر 241487
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

محمودی با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد:

نگذارید شائبه مهندسی در انتخابات فدراسیون والیبال ایجاد شود/ درست نیست سعید معروف را بسوزانیم

نگذارید شائبه مهندسی در انتخابات فدراسیون والیبال ایجاد شود/ درست نیست سعید معروف را بسوزانیم

پیشکسوت والیبال ایران در خصوص وضعیت انتخابات فدراسیون و انتخاب سرمربی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

بهنام‌ محمودی پیشکسوت والیبال با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص وضعیت والیبال ایران بعد از قطع همکاری با داورزنی اظهار کرد: ابتدا جا دارد از آقای داورزنی بابت زحماتی که برای والیبال ایران کشیدند تشکر کنم. ایشان به دلیل بازنشستگی امکان ادامه فعالیت به عنوان رییس فدراسیون را نداشتند ولی زحمات زیادی برای والیبال ایران کشیدند که جای تقدیر دارد. ایشان در کرسی که در کنفدراسیون والیبال آسیا دارند همچنان می‌توانند مفید و مثمر ثمر باشد و برایشان آرزوی موفقیت دارم. 

وی افزود: والیبال ما شانس خیلی کمی برای صعود به المپیک دارد. ما خوشحال می‌شویم شرایط به گونه‌ای باشد که والیبال ما به المپیک صعود کند ولی شرایط خیلی سخت است. ما در رنکینگ ۱۵ جهانی هستیم و والیبال ما دچار افت شده است. یک نکته جالب بگویم در دیداری که اخیراً با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان هم فرمودند والیبال افت کرده و این نشان از اهمیت والیبال برای ایشان دارد که برای خود من هم جالب بود.   

پیشکسوت والیبال ادامه داد: والیبال ایران بیش از هر چیز باید خودش را آماده انتخاب ریاست فدراسیون کند که ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌شود. از آقایان کیومرث هاشمی و خسروی وفا ممنونم که پافشاری کردند تا این انتخابات به تعویق نیافتد و برگزار شود و امیدوارم بهترین فرد ممکن برای ریاست فدراسیون انتخاب شود. 

وی در خصوص گزینه‌های انتخابات ریاست فدراسیون هم اظهار کرد: از شش گزینه‌ای که برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کردند ۵ گزینه کاملاً والیبالی هستند و هم تحصیلات آکادمیک دارند و هم کار اجرایی در مدیریت والیبال انجام دادند. 

محمودی افزود؛ دغدغه‌ای که وجود دارد این است که آقای داوری سرپرست فدراسیون باید تا بیست و چند روز دیگر با فدراسیون خداحافظی کند و گزینه انتخابات ریاست فدراسیون هم نیستند، برای همین اگر ایشان با هزینه بیت المال از روسای هیات‌ها دعوت می‌کنند تا در فلان هتل در مورد والیبال صحبت کنند و در این موقعیت برخی از این نامزدها با روسای هیات ها دیدار می‌کنند به نظرم کار درستی نیست و شائبه مهندسی انتخابات شکل بگیرد. باید در یک جلسه رسمی همه نامزدها بیایند و برنامه‌هایشان را به روسای هیات‌ها ارائه دهند. ضمن اینکه آقای داوری چند سال در والیبال حضور دارند چرا قبل از نزدیک شدن به انتخابات این جلسات را برگزار نکردند. 

وی در رابطه با پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال هم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در ۲۰ روز آینده که رییس فدراسیون انتخاب می‌شود به سرعت فرد اصلح برای کادرفنی هم معرفی شود. ما باید برنامه ریزی کنیم که چه می‌خواهیم و اینکه آیا قرار است کادرفنی ایرانی باشد یا خارجی یا تلفیقی از این دو. باید ریاست جدید فدراسیون بر حسب ویژگی‌ها و توانمندی‌های افراد مختلف در نظر بگیرد که چه خواسته‌ای دارد و از میان این حالت‌های مختلف انتخاب کند. ما مربیان داخلی خوبی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و در کنارش از مربی خارجی هم بهره ببریم. 

پیشکسوت والیبال در مورد اینکه مدتی نام سعید معروف برای کادرفنی تیم ملی مطرح بود هم گفت: سعید معروف یک سرمایه برای والیبال ایران است و یک استعداد درخشان جهانی است و باید برای او برنامه ریزی کنیم و جوری نباشد که خدای نکرده او را بسوزانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha