کد خبر 241469
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

با حضور در غرفه «حیات» مطرح شد؛

آخرین تمهیدات امنیتی برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم

آخرین تمهیدات امنیتی برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درباره آخرین اقدامات صورت گرفته توسط استانداری تهران برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم توضیح داد.

محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات، درباره بازدید خود از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و همچنین تمهیداتی که استانداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخاباتی امن و سالم ترتیب داده است، به گفتگو پرداخت.

وی درابتدای این گفتگو ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مبارک ماه شعبان و خصوصا روز جوان و با اشاره به تاثیرگذاری ویژه نمایشگاه‌های اینچنینی بر برگزای انتخاباتی باشکوه گفت: به لطف خدا امروز توفیق داشتیم که پس از شش سال که این نمایشگاه به این صورت برگزار می‌شود در غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه حاضر شویم و از ظرفیت‌های این رسانه‌ها بهره ببریم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: خوشحالیم که این نمایشگاه در آستانه انتخابات برگزار می‌شود و امیدواریم که بر روند حضور و مشارکت  مردم در انتخابات و همچنین شکل‌گیری رقابت سالم برای برگزاری انتخاباتی امن نیز تایگزار باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی حیات درباره روند اجرایی برگزاری انتخابات و آخرین اقدامات صورت گرفته در این‌باره خاطرنشان کرد: همانطور که مستحضر هستید روند برگزاری انتخابات روندی طولانی مدت است و شاید از یک سال گذشته آغاز شده است.

نائبی ادامه داد: برنامه‌ریزی بلندمدتی برای موضوعات مربوط به امنیت برگزاری انتخابات صورت گرفته و این فرآیند از حداقل شش ماه به صورت یک فرآیند مدون و با جدول زمانی تعیین شده آغاز گرده است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه استان تهران در برگزاری انتخابات اظهار داشت: در استان تهران ۶۸۱۱ صندوق داریم که حدود ۵ هزار از این صندوق‌ها مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس است و این تعداد در این حجم بی‌نظیر است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پایان گفت: تمهیدات لازم برای برای برگزاری انتخابات مثل چاپ تعرفه‌ها، استقرار سامانه‌های احرازهویت و صندوق‌های اخذ رای در ۱۶ شهرستان استان تهران با لحاظ مسائل امنیتی و انتظامی صورت گرفته و با نظارت کافی و وافی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha