کد خبر 241454
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

با حضور در غرفه «حیات» مطرح شد؛

جزئیات سوء قصد به معاون وزیر صمت

جزئیات سوء قصد به معاون وزیر صمت

معاون صنایع عمومی وزارت صمت جزئیات و دلایل سوء قصد به جان خود در سال گذشته را اعلام کرد و گفت: مبارزه با فساد هزینه‌های مستمر دارد.

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات گفت: در سال گذشته و در ایام اغتشاشات، ابتدا مجموعه‌های بیگانه و ضد انقلاب مسئولیت کار  (سوء قصد) را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: بعد از دستگیری‌های صورت گرفته، معلوم شد این اقدام مربوط به یکی از رانت‌های داخلی است که جا دارد از مجموعه انتظامی و قضائی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ادامه تاکید کرد: حادثه‌های پیش آمده در سال گذشته و امسال نشان می‌دهد مبارزه با فساد هزینه‌های مستمر دارد.

برادران با بیان اینکه این موضوعات در حال رسیدگی است، گفت: این اتفاق جزو این موضوعاتی است که درحال رسیدگی کامل است و خداراشکر بعد از این دو حادثه، سلامت کامل خود را بدست آوردم

گفتنی است در اوایل آذرماه سال گذشته، معاون امور صنایع وزیر صمت، به دلیل سوء قصدی که به او وارد شد، برای مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود. همچنین در 15 دی‌ماه سال‌جاری و در ابتدای مسیر اتوبان قزوین به زنجان (در زمان سفر به شهرستان ابهر برای افتتاح کارخانه نخ) مجددا سوء قصد دیگری به این مدیر وارد شد که به دلیل صدمات ایجاد شده به سر، وی مجددا در بخش مراقبت‌های ویژه مورد درمان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha