کد خبر 241378
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰

کارگر با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از شش سال، اقدام مبارکی است

برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از شش سال، اقدام مبارکی است

رئیس سازمان ثبت احوال کشور برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از شش سال وقفه را اقدام مبارکی برشمرد.

هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور، با حضور در غرفه  حیات، در بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه‌ رسانه‌های ایران به بیان نظرات درباره این نمایشگاه پرداخت و گفت: درابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم از اینکه توفیق حضور در این نمایشگاه و غرفه پایگاه خبری حیات، برای‌مان فراهم شد. باتوجه به اینکه شش سال از آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه می‌گذرد، برگزاری مجدد این نمایشگاه به خودی خود باعث خیر و برکت است که باید آن را به فال نیک گرفت.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه در محل مصلی تهران در فاصله زمانی بین دو نماز جمعه نیازمند تمهید اقدامات ویژه بود که خوشبختانه انجام شده است. همچنین تغییر عنوان این نمایشگاه از «نمایشگاه مطبوعات» به «نمایشگاه رسانه‌ها» نیز اتفاق مثبتی است.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور ادامه داد: به طور کلی هر اقدامی که در حوزه اطلاع‌رسانی اتفاق می‌افتد، قابلیت ترقی و پیشرفت دارد و قطعا تجاربی که در این نمایشگاه کسب می‌شوند در سال آینده استفاده خواهند شد و شرایط از این هم بهتر می‌شود. همچنین امیدواریم که در دوره‌های آینده از فن‌آوری‌های جدید هم استفاده بیشتری صورت گیرد.

کارگر همچنین گفت: مساله‌ای که من درباره چنین نمایشگاه‌هایی بدان اعتقاد ویژه دارم این است که این نمایشگاه‌ها باید طوری برگزار بشود که آحاد مردم و خصوصا جوانان ترغیب بشوند تا در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند و با شرایط اطلاع‌رسانی در کشور آشنا بشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha