کد خبر 241340
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶

بطحایی در گفگو با «حیات» خبر داد؛

مافیای کنکور مانع به تصویب رسیدن قوانین در مجلس می‌شود

مافیای کنکور مانع به تصویب رسیدن قوانین در مجلس می‌شود

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: مافیای کنکور با در دست داشتن منابع مالی، صاحب قدرت می‌شوند و حتی مانع به تصویب رسیدن قوانینی در مجلس می‌شوند.

محمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، در نمایشگاه مطبوعات در خصوص مافیای آموزش و کنکور، گفت: وقتی از عبارت مافیای کنکور و آموزش استفاده می‌کنیم به یک عده فرصت طلب که تنها منافع خودشان مهم است اشاره می‌کنیم.

وی ادامه داد: مافیای کنکور این آمادگی را دارد مصالح دیگران را فدای خواسته‌های خود کند. مافیای کنکور کسانی هستند که اهداف آموزشی و پرورشی را فدای کسب ثروت خود بکنند.

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به افزایش رشد مافیا در مباحث آموزشی، عنوان کرد: وقتی کنکور به شکل کنونی در آمد، مردم همه سرنوشت فرزندان خود را در آن دیدند و در این هنگام نیز مافیای کنکور رشد چشمگیری داشت. آنها بلدکار بودند و الان همه برنامه آموزشی تحت شعاع قرار داده است.

بطحایی در نهایت اظهار کرد: اکنون دیگر اجرای برنامه‌های پرورشی با حضور مافیای کنکور شدنی نیست؛ مافیای کنکور با منابع مالی که دارند صاحب قدرت می‌شوند و حتی مانع به تصویب رسیدن قوانینی خاص در مجلس می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha