کد خبر 241278
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

دیدار نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی با وزیر کشور

دیدار نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی با وزیر کشور

وزیر کشور در دیدار با مسئولان ارشد جنش جماس و جهاد اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی حرکت ضد صهیونیستی را سراسری ساخت و جهان را یکپارچه به میدان عدالتخواهی آورد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه با اسامه ابوحمدان سخنگوی جنبش حماس، علی ابوشاهین مسئول تبلیغات رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی به همراه نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی در جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، ابتدا اسامه ابوحمدان به تشریح دلایل و اهداف عملیات طوفان الاقصی پرداخت و بخشی از دستاوردهای این عملیات را در صحنه سیاسی و نظامی تشریح کرد.

وی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران، دولت و ملت ایران تشکر و سپاسگزاری کرد.

علی ابوشاهین نیز به تشریح نقش سایر گروه‌های مقاومت از جمله جهاد اسلامی در نبرد طوفان الاقصی پرداخت و با یادآوری به تاکیدهای حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر وجوب همراهی، همگامی و اتحاد گروه‌های مقاومت  و شهادت اعضا و رزمندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی اظهار کرد: خون‌های رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در این نبرد با هم مخلوط شد تا اتحاد نظامی و سیاسی تجسم عینی و عملی یابد.

وحیدی وزیر کشور نیز در این دیدار با تجلیل از ملت و مقاومت فلسطین اظهار کرد: حقیقتا امروز فلسطین در عالم می‌درخشد، زمانی که دشمن برای عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر اقدام کرده بود، فلسطین زنده شد.

وی ادامه داد: زمانی که برخی دولت‌ها، سفارتخانه‌های خود را از تل‌آویو به قدس منتقل می‌کردند، عملیات طوفان الاقصی آغاز شد تا پایانی بر تسلیم و ذلت باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha